salariilor – „pentru orele suplimentare” – , pana la inlocuirea halatului de protectie cu costume. Chiar daca sunt soferi doar pe autoturisme noi ca ani de fabricatie si care se repara cat mai repede, atunci cand se strica, soferii de la Senat sunt tot nemultumiti de conditiile pe care le au.
Toata „revolta” lor a plecat de la „vizita” pe care chestorul Senatului, Nicolae Vlad Popa, a efectuat-o in garajul de la Senat. „Conditiile sunt groaznice. Instalatia de evacuare a gazelor produse de masini nu functioneaza, iar aerul este irespirabil”, spune Popa, care este de acord ca aceasta instalatie trebuie sa fie reparata ori sa fie cumparata una mai buna.
Cu acest lucru este de acord si secretarul general al Senatului, Dan Vasiliu, care a spus ca va ridica problema in sedinta Biroului Permanent al Senatului. „Daca cu multe din doleantele soferilor se poate fi de acord, devine indiscutabil faptul ca acestia vor spor de stres. soferii aduc ca argument faptul ca „sunt destul de stresati ca transporta demnitari””.
Plecand de la siguranta celor aflati in masina, soferii mai vor sa se gaseasca o solutie pentru iesirea din garaj pe sosea. Ei spun ca iesirea se face de cele mai multe ori cu incalcarea regulilor de circulatie, motiv pentru care au fost si cateva accidente soldate cu ridicarea dreptului de a conduce pe o perioada de trei luni.
Tot acesti angajati mai vor insa sa li se dea si bonuri de masa, sa li se schimbe halatul de protectie primit gratuit cu costume in acelasi regim de dobandire. Totodata ei mai cer salarii de merit pentru faptul ca stau in umiditate atunci cand spala masinile senatorilor.
Presedintele Senatului, Nicolae Vacaroiu, a fost de acord ca trebuie imbunatatite conditiile tehnice ale soferilor de la Senat.
„Acolo sunt probleme reale. Ar trebui sa se faca o reparatie generala. Dar cum aici se va muta Ministerul de Interne, nu avem de ce sa mai investim. Vom face o investitie de 900 de milioane de lei ca sa reparam instalatia de ventilatie a garajului si aerul conditionat, dar mai multe nu, pentru ca ne-ar trebui zeci de miliarde”, spune Vacaroiu, care nu e insa de acord cu majorarea salariilor soferilor sau alte „facilitati”. „Au salarizarea la maxim, spor de 25%. Ei au ales sporul in locul platirii orelor suplimentare. Nu mai avem ce sa le dam”, spune Vacaroiu, care nu doreste sa cedeze.

 
 

Urmărește-ne pe Google News