Reprezentantul companiei britanice Additional Worldwide Care Services Ltd., Andor Şandor, care deţine drepturile de proprietate intelectuală asupra mărcii „Arsenie Boca”, vrea să câştige bani de pe urma acestui brand. Libertatea a aflat cât costă marca „Arsenie Boca” după ce latifundiarul Gigi Becali a primit o ofertă uluitoare din partea companiei britanice. În această propunere era inclus şi un filmuleţ de prezentare a „vinului Arsenie Boca”, a cărui etichetă vorbeşte în momentul în care este scanată cu ajutorul unei aplicaţii de telefon.
„Am creat o aplicaţie revoluţionară, care va face ca fiecare produs cu chipul lui Arsenie Boca să vorbească, să se roage împreună cu credinciosul şi să îl îndrume, iar chipul său va fi în 3D. Această aplicaţie este în etapa de testare şi dorim să lansăm aplicaţia împreună cu următorul nostru produs.
Este vorba de un vin roşu, din fişierul video ataşat, care conform cercetărilor de piaţă, se va vinde într-un numar de 1 milion de exemplare din primul an, vânzările pe 5 ani sunt estimate la 7.2 milioane de sticle„, precizează Andor Şandor în oferta de achiziţie a mărcii „Arsenie Boca” trimisă lui Gici Becali.
În plus, acesta îi explică latifundiarului din Pipera cum se va dezvolta acest business şi cum, cu ajutorul tehnologiei moderne, comerţul cu obiecte bisericeşti va putea fi monitorizat pas cu pas.
„Aplicaţia dezvoltată de noi va putea scana fiecare produs ce se va comercializa cu mărcile noastre, inclusiv iconiţele, brelocurile, etc. şi garantează un sistem de direct online marketing, end to end, adică circuit închis, unde putem monitoriza vânzarea efectivă a produsului, oferindu-ne cele mai complexe statistici de vânzari, aplicaţia este unica în lume deoarece este patentată de societatea mea şi foloseşte o tehnologie gen Siri (robotul iphone) care face posibilă o conversaţie între produsul vândut şi clientul final”, se mai arată în documentul obţinut în exclusivitate de ziarul Libertatea.
Ataşat acestei oferte s-a aflat şi un filmuleţ care arată cum vorbeşte eticheta sticlei de vin pe care este imprimat chipul lui Arsenie Boca.
„Cu trecerea timpului, am devenit un sprijin moral pentru toţi cei aflaţi la răscruce de drum. Sunt aici pentru o colaborare cu tine! În 3 săptămâni vreau să mă prezint la televizor şi cred într-un impact puternic, aşa cum sper că ţi-am generat şi ţie. Cu această ocazie, aş vrea să te invit alături de mine şi de creatorii aplicaţiei, în platourile de filmare, de unde, împreună, putem începe o poveste de succes”, este o parte din mesajul transmis lui Gigi Becali de chipul lui Arsenie Boca, imprimat pe sticla de vin.
Contactat de reporterii Libertatea, Andor Şandor confirmă că i-a transmis acest clip video patronului FCSB, în speranţa că îl va convinge să cumpere drepturile de utilizare a mărcii „Arsenie Boca”.
„Video-ul prezintă noua noastră aplicaţie Augmented Reality şi toate produsele care vor fi originale, vor comunica prin aceasta aplicaţie cu interlocutorul său gen SIRI de la Apple”, a explicat reprezentantul Additional Worldwide Care Services Ltd. printr-un email transmis cotidianului Libertatea.
Deşi presa a speculat că patronul FCSB negociază preluarea mărcii „Arsenie Boca”, Gigi Becali a declarat pentru Libertatea că nici măcar nu a vrut să afle oferta făcută, deoarece consideră că „nu poţi negocia pentru numele unui sfânt” şi îl consideră pe Andor Şandor „un escroc”.
CITEȘTE ȘI