Noua colecție constituie prima categorie de produse realizată în urma finalizării, anul trecut, a unei investiții de 2,5 milioane de euro într-o linie de producție complet automatizată, care permite STAR STONE să scoată pe piață produse de o calitate superioară, cu finisaje care reflectă atenția la detalii, adaptate nevoilor estetice și funcționale.
„Noua colecție de piatră decorativă este un rezultat al eforturilor noastre de a inova și se diferențiază de toate produsele din categorie prezente în piața din România. Investiția în tehnologie ne permite să ne consolidăm poziția de lider pe piața materialelor de construcții premium, să extindem gama de soluții și să creăm produse unice de piatră decorativă, posibilitățile de diversificare fiind nelimitate”, spune Cristian POP, Director General STAR STONE.
Caracteristicile cheie ale noilor produse
Noua colecție de piatră decorativă STAR STONE include în acest moment 6 produse, fiecare fiind proiectat cu atenție la detalii și realizat folosind tehnologie avansată ce reproduce perfect textura și aspectul pietrei naturală:
- Althea, ce reproduce marmura naturală pentru un design sofisticat;
- Calipso, cu o textură ce evocă travertinul antic, oferind căldură și autenticitate;
- Thalia, inspirată de marmura antică, aducând o notă impresionantă și distinctă;
- Rhea, ce captează farmecul rustic al travertinului uzat;
- Selena, în nuanțe de gri natural, care combină subtil modernitatea cu eleganța durabilă;
- și Apollo, cu o textură netedă și rafinată, ideală pentru spații contemporane.
Noile produse de piatră decorativă STAR STONE sunt proiectate pentru a face față tuturor condițiilor meteorologice la exterior, dar vor putea fi utilizate și în interior. Materialele astfel produse sunt impermeabilizate în masă cu o sigilare suplimentară la suprafață, care protejează produsul de intemperii sau agenți externi, iar geometria este bine realizată, cu margini generoase.
Geometria este foarte importantă în procesul de montaj, deoarece ajută la alinierea perfectă a produselor, limitând posibilitatea erorilor umane la montaj. Acest lucru simplifică procesul de instalare și asigură un rezultat uniform și estetic plăcut. STAR STONE reușește să combine estetica naturală cu avantajele materialelor moderne, care necesită întreținere redusă.
Strategia STAR STONE
Cât privește clienții pentru noua gamă de produse, STAR STONE mizează, în primă fază, pe utilizatorii finali, datorită esteticii și unicității ce o pot aduce proiectelor acestora, devenind un factor diferențiator real. Compania estimează că, datorită caracterului inovativ și exclusivist, odată ce vor fi fost deja folosite în mai multe proiecte de referință, noile produse să fie îmbrațișate și de către dezvoltatori.
„În momentul de față, focusul nostru este pe clienții finali, care își doresc soluții estetice și funcționale pentru proiectele personale de amenajare. Dezvoltatorii sunt însă un segment strategic pentru STAR STONE, datorită volumelor mari necesare pentru proiectele imobiliare și ne dorim să îi atragem, pe termen mediu și lung”, mai spune Cristian Pop, menționând că, în raport cu noile produse, clienții individuali sunt interesați în special de soluții pentru amenajarea curților, grădinilor sau teraselor, în timp ce dezvoltatorii aleg aceste produse pentru proiecte comerciale și rezidențiale de amploare, datorită durabilității și versatilității lor.
Tendințe și perspective pentru 2024
Lansarea noii colecții de produse decorative are loc în contextul în care piața de piatră decorativă a continuat să crească anul acesta, datorită cererii ridicate pentru proiecte de amenajare exterioară, atât rezidențiale, cât și comerciale.
Premisele de dezvoltare rămân pozitive, având în vedere investițiile constante în sectorul imobiliar și creșterea interesului pentru produse de calitate, durabile și estetice.
La nivel general, anul acesta, piața pietrei decorative continuă să fie influențată de tendințele de sustenabilitate și estetică naturală. Clienții sunt tot mai orientați către soluții care îmbină estetica pietrei naturale cu avantaje practice, cum ar fi ușurința în montaj, durabilitatea și întreținerea minimă. Iar texturile autentice, rezistența în condiții exterioare dificile și posibilitatea personalizării sunt tot mai căutate în proiectele rezidențiale și comerciale.