Cuprins:
Noile reguli se aplică locațiilor din America de Nord
Noile reguli, anunțate cafenelelor luni, fac parte din strategia CEO-ului Brian Niccol de a atrage clienții înapoi, de a stimula vânzările scăzute și de a îmbunătăți relațiile cu angajații. Se aplică tuturor locațiilor din America de Nord și va fi afișat pe ușile magazinelor.
Schimbările sunt „un pas practic care ne ajută să acordăm prioritate clienților plătitori care doresc să stea și să se bucure de cafenelele noastre sau care au nevoie să folosească toaleta în timpul vizitei lor. Prin stabilirea unor așteptări clare pentru comportamentul și utilizarea spațiilor noastre, putem crea un mediu mai bun pentru toată lumea”, a spus un purtător de cuvânt al Starbucks într-un comunicat.
Alte modificări includ interzicerea discriminării, a consumului de alcool în exterior și a fumatului, conform politicii publicate online. Angajații vor fi instruiți cu privire la noua politică.
Ce planuri are Strarbucks
Starbucks încearcă, de asemenea, să convingă clienții să vină în cafenelele sale, în loc să apeleze la livratori pentru a le aduce comenzile și oferă promoții pentru cei care vin în locații.
Politica ușilor deschise a început în 2018 și a creat nemulțumiri atât pentru angajați, cât și pentru clienți. Schimbările din această săptămână vin pe măsură ce Brian Niccol își propune să revigoreze lanțul aflat pe pierdere. El a declarat anterior că dorește ca Starbucks să se întoarcă la rădăcini ca o „cafenea comunitară” cu locuri confortabile.
„Există un sentiment comun că ne-am îndepărtat de crezul nostru”, a spus Niccol în septembrie. „Ne angajăm să îmbunătățim experiența în cafenea – ne asigurăm că spațiile noastre reflectă priveliștile, mirosurile și sunetele care definesc Starbucks.”