„Nu transformăm Parlamentul în societate comercială, e un serviciu pe care o să-l asigure probabil Parlamentul sau Societatea de Distribuţie a Energiei Electrice. Acestea sunt chestiunile pe care le va rezolva Secretariatul General”, a precizat Tăriceanu, precizând că amplasarea acestor staţii de alimentare este o problemă administrativă, care ţine de secretarul general al Senatului.

„E o problemă administrativă care ţine de secretarul general al Senatului, dar astăzi a primit îndemnuri serioase la treabă. Sunt câteva impedimente, nu nesemnificative. Primul este că reţeaua electrică aparţine Camerei Deputaţilor şi Senatul nu are voie să vândă energie. Trebuie să stabilim ce facem cu maşinile care se alimentează la reţeaua electrică, cum se alimentează, gratuit? Nu putem să lăsăm lucrul acesta, mai ales că vin şi vizitatori şi chiar şi membri ai Senatului, nu cred că ar fi normal ca aprovizionarea cu energie electrică să fie gratuită”, a menţionat preşedintele Senatului.

Mașinile electrice au devenit din ce în ce mai populare odată cu producătorul american Tesla, care este condus de către antreprenorul Elon Musk. Tesla a lansat până acum SUV-ul electric Model X și limuzina Model S, iar în acest an a demarat și producția pentru berlina Model 3.

De asemenea, Tesla a prezentat și un camion electric, numit Tesla Semi, dar și o nouă versiune a modelului sport Roadster.

Tesla deține și cea mai mare rețea de stații de încărcare electrice, dar și producătorul de panouri fotovoltaice Solar City, cel mai mare din SUA.

Citește și: Achizițiile Poliției Locale a Municipiului București, verificate de DNA. Gabriela Firea: „Vom răspunde prompt solicitărilor DNA”

Urmărește-ne pe Google News