Ca patron al unui lanț de magazine, Ștefan Mandachi i-a cerut unui reprezentant regional din Târgu Jiu să vină la o ședință în Botoșani.
„Pentru că ni se comunică aproape constant că nu avem nevoie de autostrăzi și că nevoile șoferilor români sunt acoperite corespunzător în materie de infrastructură rutieră, am decis să facem o demonstrație pe traseul Târgu Jiu – Botoșani, documentând practic, traseul unuia dintre managerii Spartan din orașul de rezidență către orașul în care trebuia să participe la ședință.
Un drum de 643 km, parcurs în 15 ore și 46 minute, respectând toate regulile de circulație și toate indicatoarele rutiere.
Ca el, mai sunt alți 40 de manageri în toată țara, toți trebuind să ajungă în același oraș pentru ședința programată la nivel de top management.
Voi cât faceți din Oradea până în Constanța, sau până în Tulcea?
Dar din orașul de rezidență până acasă, la partinti sau la bunici?”, este mesajul lui Ștefan Mandachi, antreprenorul din Suceava care a construit un metru autostradă în Moldova.
Radu Bîrdăcel, managerul restaurantului din Târgu Jiu, a fost filmat în timp de conduce pe drumurile naționale, aglomerate de camioane, căruțe, gropi și nelipsite de limitări de viteză.
Pe traseul de 643 de kilometri până la Botoșani, șoferul a străbătut două tronsoane de autostradă, totalizând 68 de kilometri.
În 7 ore și jumătate, bărbatul a reușit să parcurgă 294 de kilometri până la Cluj.
„Un drum așa de lung în România îți pune viața în pericol”, a mărturisit Bîrdăcel.
Șoferul a fost nevoit să ia mai multe pauze, după mai bine de 12 ore de condus. Pe drum, a fost oprit și un echipaj de Poliție și a fost verificat cu etilotestul.
După 15 ore și 46 de minute și 643 de kilometri parcurși, bărbatul a reușit să ajungă la Botoșani.
Citește și:
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro