Stick-ul a fost lansat anul acesta, cu prilejul sărbătorii Sfântului Nifon de anul acesta, de pe 10 şi 11 august: “Stick-ul este lansat de Arhiepiscopia Târgovişte. Este o formă modernă de a promova imaginea Sfântului Nifon, sărbătoarea noastră. E normal ca biserica să utilizeze toate mijloacele de comunicare socială modernă pentru a promova valorile Evangheliei. Acest lucru s-a întâmplat şi în trecut, când a apărut tiparul, pe care Biserica l-a utilizat în misiunea ei. Stick-ul a fost special făcut pentru sărbătoarea Sf. Nifon. E vorba de 200 de bucăţi şi au fost date în dar unor participanţi la Sărbătoarea Sf. Nifon”, a declarat Marian Puiescu, purtătorul de cuvânt al Arhiepiscopiei Târgovişte.
De asemenea, purtătorul de cuvânt am mai declarat că mijloacele moderne de comunicaţie socială sunt oportune pentru a fi utilizate în promovarea: “Dacă ne uităm în istorie, atunci când a apărut tiparul, el a fost folosit în misiunea Bisericii. Noi spunem că tehnica este rodul minţii omului inspirată de către Dumnezeu. Biserica foloseşte aceşte mijloace de comunicare pentru ca mesajul creştin să fie receptat cât mai bine de către tinerii timpul nostru”, a spus Marian Puiescu, potrivit Mediafax.
Iniţiativa a dat naştere la discuţii aprinse pe reţelele de socializare, cu atât mai mult cât Arhiepiscopia Târgoviştei a lansat şi o aplicaţie cu cele mai noi ştiri şi rugăciuni de trebuinţă pentru telefoane cu sistem de operare Android.
În descrierea aplicaţiei se precizează: “Aplicaţia conţine cele mai noi ştiri, rugăciuni de trebuinţă, cântări religioase, calendar ortodox 2017. Secţiunea ”Mănăstiri şi schituri” din cadrul capitolului ”Organizare Administrativă” poate constitui un adevărat ghid turistic pentru pelerinaje. Este prezentată activitatea culturală şi filantropică a Arhiepiscopiei Târgoviştei atat prin fotografii cât si prin videoclipuri”.