Iată ce ne-a scris Alexandru: “Sunt locatar al sectorul 4 și mă confrunt cu o situație: În decembrie 2017 am depus o cerere de loc de parcare, urmând ca în termen de 45 de zile, conform spuselor celor de la Primărie, să primesc un răspuns, dacă este ceva disponibil sau nu. Suntem în iulie 2018 și nici până acum nu am primit nimic. Mai mult, am fost până acum de 3 ori la această instituție și de fiecare dată mi s-a spus ca nu sunt oameni și m-au amânat încă câteva luni. Ultima data am aflat cu stupoare că trebuie să fac o noua cerere, pentru că cea veche „s-a pierdut la mutare””.

Despre acest caz, reprezentanții Primăriei Sectorului 4 ne-au transmis următoarele:

Cererile privind închirierea locurilor de parcare de reședință de pe raza Sectorului 4 al Municipiului București vor fi soluționate de către Direcția Mobilitate Urbană Sector 4, instituție publică locală în subordinea Consiliului Local Sector 4, care, printre alte atribuții, a preluat și serviciul public de parcări de reședință”.

Locurile de parcare din sector sunt inventariate și vor fi disponibile online

În sectorul 4 a fost demarat un proiect de optimizare a modului de alocare a locurilor de parcare de reședință, care să asigure atât transparentizarea gestionării locurilor de parcare de reședință cât și simplificarea procedurii. “În prezent, Direcția Mobilitate Urbană Sector 4 derulează activități de inventariere, marcare/remarcare și numerotare/renumerotare a tuturor locurilor de parcare de reședință din Sectorul 4, în paralel cu crearea unei platforme on-line tip hartă dinamică GIS (Sistem informațional geografic) prin care cetățenii vor putea să vizualizeze în timp real și să închirieze, în măsura disponibilității, locurile de parcare de reședință într-o manieră simplă, necostisitoare și transparentă, care să ofere un plus de confort, eficacitate și performanță în soluționarea cererilor. Prin urmare, cetățenii care au depus în decursul timpului solicitări pentru a beneficia de utilizarea unui loc de parcare de reședință, fie la D.G.I.T.L. Sector 4, fie la Direcția Mobilitate Urbană, și care au specificat pe cerere, printre datele de contact, un număr de telefon și/sau adresă de e-mail vor fi înștiințați înainte de lansarea on-line a platformei și vor primi în format ELECTRONIC (pe e-mail și/sau sms), link-ul cu aplicația ON-LINE (IMEDIAT CE ESTE DISPONIBILĂ) pentru a putea solicita închirierea unui loc de parcare. Totodată, începând cu luna mai a.c., a fost reluată numerotarea locurilor de parcare de reședință, respectându-se numerele actuale și acordându-se pentru locurile nou create numere noi, în concordanță cu cele existente deja. Astfel încât, la finalizarea procedurilor de inventariere, cetățenii vor putea afla cu ușurință date despre disponibilitatea locurilor de parcare de reședință. Locurile marcate cu roșu indică parcările de reședință închiriate, în baza unui contract activ, iar locurile marcate cu verde indică parcajele libere”, se mai arată în răspunsul Primăriei Sectorului 4.

Dacă ai o informaţie, fotografie, captură, filmuleţ pe care vrei să le publicăm, trimite-le pe WhatsApp, la numărul 0729.729.000 sau pe site-ul Libertatea.ro, în formularul Ştirea Mea.

CITEȘTE ȘI:

Salarii și de 4.000 de euro pe lună! Bugetarii care aveau ca scop stoparea pestei porcine câștigă de 10 ori mai bine decât un profesor

 
 

Urmărește-ne pe Google News