În România ultimilor ani, într-o răsturnată scară a valorilor, ” a avea bani” a devenit sinonim cu ”a avea succes”. Implicit, presupusul succes a fost măsurat în obiecte de lux, îmbrăcăminte de firmă, vile luxoase și mașini. Poate de aceea, dovezile de normalitate ale unor oameni care întradevăr au succes, au ajuns să ne uimească și totuși să ne bucure, sperând totuși într-o reașezare a valorilor și în țara noastră, ne-a scris Dumitru, din București.
Fotografiile au fost realizate la finalul săptămânii trecute, în stația de metrou Unirea. și-l surprind pe regizorul Daniel Sandu, cel mai premiat regizor de la Premiile Gopo, într-o postură absolut naturală, cu caștile de la telefon în urechi și sprijinit de o ușă, mai apoi mutându-se pe un scaun rămas liber. Regizorul în vârstă de 40 de ani a precizat, într-un interviu acordat ziarului Libertatea, că nu se aștepta la atâtea premii, fiind puțin mai precaut în privința rezultatelor jurizării. Filmul său a stârnit însă numeroase controverse, mai ales înainte de lansare, subiectul abordat fiind unul sensibil pentru credincioși.
Vă reamintim că filmul „Un pas în urma serafimilor” a avut nu mai puțin de 15 nominalizări la ediţia de anul acesta a premiilor Gopo, debutul în lungmetraj al regizorului Daniel Sandu primind, marţi seară, la gală, opt trofee, precum şi un premiu din partea Romanian Society of Cinematographers, pentru cea mai bună imagine, decernat lui George Dăscălescu.
Daniel Sandu nu este singurul din lumea teatrului și a filmului care circula cu metroul prin București. De curând, un fotoreporter Libertatea l-a suprins pe renumitul actor Florin Călinescu apelând, firesc, la același mijloc de transport în comun.
Citește și
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro