Poza lui Seager cu batonul de ciocolată a devenit instantaneu virală, după ce a postat-o pe pagina de Facebook Dull Men’s Club, primind mii de comentarii.
Seager, rezident în Aylesbury, Buckinghamshire, sud-estul Angliei, se îndrepta cu prietenii către o expoziție de mașini clasice din Birmingham, când s-a oprit la un o stație de benzină din Oxfordshire și a cumpărat batonul de ciocolată, „hidos, complet neted și lipsit de striații”.
Seager a contactat Mars Wrigley UK pentru a întreba dacă batonul neted de ciocolată este o nouă adăugare la produsul popular care a fost fabricat în Slough din 1932.
Ne pare rău să aflăm despre experiența dv. Fiți convins că feedbackul dv. este transmis echipei noastre de calitate. Vă rugăm să acceptați voucherul de 2 lire sterline atașat, pe care îl puteți utiliza pentru o achiziție viitoare
Întrebat despre „despăgubire”, Seager a spus că „nu este prioritatea mea” și că tot ceea ce voia să știe este ce a determinat ca batonul de ciocolată să fie produs în acest fel.
„2 lire sterline sunt grozave, voi avea gratuit două batoane. Poate că mi-ar fi putut trimite mai multe”, a declarat bărbatul.
Utilizatorii rețelelor sociale au criticat compania pentru că a răspuns sec și a oferit o sumă derizorie.
Ai fost plătit doar 2 lire sterline pentru toată publicitate pe care ai făcut-o în mai multe medii pentru Mars Wrigley?!