În ultima perioadă o flotă de vase de mare adâncime al companiei private americane Ocean Infinity a căutat epava aeronavei în sudul Oceanului Indian, dar guvernul Malaeziei a decis să pună capăt căutărilor după ce nu s-a găsit nicio urmă a avionului.
Ocean Infinity a scanat o suprafață de aproximativ 30.000 km2, folosind opt mini-submarine. Compania a fost de acord să efectueze căutarea fără bani, dar ar fi primit o recompensă de 70 de milioane de dolari dacă ar fi găsit epava avionului.
Nu s-a găsit, însă, nimic și prin urmare nu se știe ce s-a întâmplat cu aeronava.
Există mai multe teorii, inclusiv una conform căreia pilotul ar fi prăbușit intenționat avionul după ce a depresurizat interiorul aeronavei, astfel că toată lumea din interior era inconștientă în momentul prăbușirii.
Cronologia căutării avionului Malaysia Airlines MH370:
- 8 martie 2014: zborul Malaysia Airlines MH370 pleacă din Kuala Lumpur spre Beijing. Avionul pierde contactul cu baza la mai puțin de o oră după decolare, fără să emită un semnal de alarmă. Eforturile de căutare inițială se concentrează pe Marea Chinei de Sud
- 15 martie 2015: Dovezile arată că avionul a fost deviat spre sud, iar căutările se focalizează spre Oceanul Indian
- Iulie 2015: O bucată din epavă ajunge pe țărm pe insula Reunion din Oceanul Indian de est
- Ianuarie 2017: Guvernele din Australia, Malaezia și China anunță suspendarea căutării oficiale după ce nu a găsit nimic în zona considerată a fi locul în care s-a prăbușit avionul
- Ianuarie 2018: Pe fondul presiunii din partea rudelor, Malaezia semnează un acord cu o companie privată pentru a relua vânătoarea
- Mai 2018: Se termină cea mai recentă căutare, iar Malaysia spune că nu intenționează să o repornească