Mămăliga la plic, vândută sub denumirea de „cheese polenta” în meniul companiei, este o variantă rapidă de pregătire a preparatului tradițional românesc.
Wizz Air pare să se bazeze preferințele pasagerilor săi din România și din alte regiuni, unde mămăliga este populară.
Introducerea mămăligii la plic la bordul avioanelor vine într-un context în care companiile aeriene caută să diversifice ofertele de catering.
Mămăliga la plic se alătură altor produse din catalogul companiei aeriene, cum ar fi sandviciurile, pastele carbonara sau noodle soup, disponibile în timpul zborurilor.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Aelin • 23.10.2024, 23:54
Meh , Wizz a făcut o ciorba italo-engleza pe care o aplaudăm voioși ...polenta este un cuvânt italian care înseamnă mămăligă ( care polenta este tipică nordului Italiei și care este un pic diferita de mămăliga neaoșă) și cheese ,brânză in engleza. Ce o fi văzut reporterul că să-l facă să spună că e tipic românesc în acest caz ...nu știu. poate referirea la Balcani ...