Am o mare problemă: locuiesc în sectorul 5 şi vreau să ştiu unde pot reclama faptul că strada mea nu are canalizare. Elena Marin, Bucureşti

Răspuns: Primul pas pe care trebuie să-l faceţi este să trimiteţi o sesizare la primăria de care aparţineţi. De asemenea, este bine să cereţi autorităţilor un răspuns în 30 de zile, adică în termenul prevăzut de lege.

 Mai plătesc căldura dacă sunt debranşată?

Mi-am pus centrală şi m-am debranşat de la căldură. Administratorul mă pune să plătesc pentru căldură. Este corect? Cristina ţugurlean, Bucureşti

Răspuns: Conform legii, trebuie să plătiţi un procent de circa 10 la sută din factura care revine apartamentului în care locuiţi, la căldură, chiar dacă v-aţi debranşat. Asta dacă prin apartamentul dumneavoastră trec ţevi de încălzire.

În direct cu autorităţile

Aveţi o problemă la care n-aţi găsit soluţie şi n-aţi reuşit să ajungeţi în audienţă la primar? Libertatea vă ajută să vorbiţi în direct cu edilii Capitalei. Dacă locuiţi în sectorul 3 şi vreţi să aflaţi cum vă puteţi rezolva problemele, sunaţi marţi, 17 februarie, la numărul de telefon 021.203.08.50 pentru a-i pune întrebări viceprimarului sectorului 3, Victor Tărtăcuţă (foto). Începând cu ora 11.00, acesta se va afla în redacţia Libertăţii şi timp de 60 de minute va fi la dispoziţia dv.

 
 

Urmărește-ne pe Google News