Obişnuiţi cu o percepţie negativă la nivel internaţional, românii primesc din când în când şi bile albe. Pe site-ul companiei Virgin Group, care aparţine miliardarului Richard Branson, a apărut un articol laudativ despre Bucureşti. Materialul vorbeşte despre cât de avantajos este mediul Capitalei pentru afacerişti.
Conform publicaţiei online, oraşul cu 1,9 milioane de persoane este unul dintre cele mai bune locuri din lume să-ţi deschizi o afacere, deoarece costurile operaţionale sunt mici, iar oamenii… inteligenţi. Un argument în plus în privinţa cheltuielilor ar fi acela că energia şi infrastructura costă de patru ori mai puţin decât în Vestul Europei, iar viteza internetului este „excelentă”.
În acelaşi articol este descrisă o aplicaţie românească, mobuy, care a facilitat semnarea de înţelegeri cu retaileri precum Adidas, Decathlon, Douglas, KFC sau Pizza Hut şi care permite brandurilor să ajungă mai uşor la consumatori cu ajutorul unor promoţii exclusive prin aplicaţia respectivă.
Printre minusuri, o afacere ar fi greu de demarat în Bucureşti din cauza birocraţiei, a legislaţiei, dar şi a lipsei de sprijin pentru cei care o iau de la zero cu o afacere. Însă, perseverenţa şi motivaţia nu trebuie să lipsească nici unui antreprenor
 

 
 

Urmărește-ne pe Google News