Muncitorii au sperat sa-si salveze slujbele
„Angajatii producatorului roman de autovehicule doreau ca, donand sperma, sa stearga datoriile de 20 de milioane $ ale companiei. Potrivit unor statistici, fiecare angajat ar fi trebuit sa doneze de 400 de ori”, scrie Business 2.0. ARO Campulung avea anul trecut circa 3.500 de salariati.
Publicatia spune ca reprezentantii conducerii ARO au cerut muncitorilor sa vina cu o solutie pentru situatia firmei, iar ei au dat o varianta „la care nici cei mai buni economisti nu s-au gandit”.
Cea mai proasta alegere in afaceri din anul 2002 a facut firma de marketing Cliff Freeman & Partners, angajata de lantul de magazine Midas.
Firma a lansat pe posturile de televiziune din SUA o campanie publicitara in care aparea o femeie in varsta, care, cand auzea de garantia „pe viata” pe care compania o oferea pentru produsele sale, isi ridica bluza si intreba: „Atunci ce puteti face cu astea?”. In editia precedenta, prima pozitie a fost ocupata de grupul energetic Enron. Grupul a inregistrat venituri suplimentare de miliarde de dolari, ignorand avertismentele angajatilor sai si ajutandu-si directorii sa se imbogateasca.