Acest procent crește la aproape unul din trei (29%) pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani, mai arată studiul.
La ce alte concluzii au ajuns utilizatorii?
Aproximativ 3% dintre utilizatorii rețelelor sociale spun că au avut probleme la locul de muncă din cauza postărilor lor și aproape unul din șase (16%) s-a certat cu cineva apropiat din cauza comentariilor pe care le-a distribuit online, mai notează Hotnews.
Totodată, unul din opt utilizatori (12%) ai rețelelor sociale subliniază faptul că și-a exprimat un punct de vedere politic care a fost regretat ulterior.
13 % dintre utilizatori recunosc că au folosit un limbaj nepotrivit pe rețelele de sociale. Aici, studiul arată că australienii și americanii sunt cei mai predispuși la un astfel de limbaj negativ.
Pe cine – și ce – luăm în considerare înainte de a face acel click final?
Conform cercetării Kaspersky, majoritatea oamenilor spun că iau în considerare implicațiile asupra familiei lor (58%) și prietenilor (55%) înainte de a împărtăși ceva pe rețelele sociale. Studiul a arătat că mai mult de patru din zece utilizatori (43%) spun că nu iau în considerare consecințele postărilor lor asupra angajatorilor actuali sau viitori, notează Hotnews.
Asta poate fi una dintre explicațiile la întrebarea: de ce există utilizatori ai rețelelor sociale care au avut probleme la locul de muncă din cauza postărilor lor în mediul online?
Alcoolul și postrăile online
Mai mult de unul din zece oameni (11%) recunoaște că a postat pe rețelele de socializare când era sub influența băuturilor alcoolice și că mai târziu a regretat.
*Cercetarea a fost realizată de Opinium Research în perioada 18-31 mai 2021 și au fost intervievați 15.682 de adulți din 25 de țări.