De asemenea, aceștia își asumă angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de instituţiile de învăţământ liceale.
„Superbet, în calitate de lider al industriei de pariuri sportive din România, îşi asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil şi implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare (…)”, precizează Superbet Group.
Astfel, grupul și-a făcut publică decizia de „a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale“, până la finalul anului.
„În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil. De asemenea, în virtutea acestui demers de autoreglementare, unic în piaţa din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de instituţiile de învăţământ liceale”, mai spun aceștia.
Plenul Senatului a votat, miercuri, cu 80 de voturi „pentru” şi două abţineri, proiectul de lege depus de PNL prin care publicitatea la jocuri de noroc se va putea face doar în intervalul 23.00 şi 6.00.
Proiectul interzice total reclama şi publicitatea pentru jocuri de noroc, pentru operatorii care nu deţin licenţă de funcţionare şi se interzice orice formă de comunicare comercială audiovizuală pentru activităţile de jocuri de noroc, prezentate sau recomandate de personalităţile din diverse domenii.
Senatorii din Comisia Juridică și cea de Cultură au schimbat forma inițială a proiectului care interzicea total reclamele la jocurile de noroc, optând pentru o variantă mai „blândă”.
Proiectul urmează să intre în dezbaterea Camerei Deputaţilor, care este for decizional în acest caz.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro