Acest lucru înseamnă că nu va fi posibil ca în trimestrul 4 al acestui an să se semneze contractele pentru 50% din lucrări, prin derularea unor licitaţii şi prin obţinerea autorizaţiilor necesare, conform documentului.

Corpul de Control trimis de ministrul Sorin Grindeanu la Metrorex a mai constatat că este necesară actualizarea Studiului de Fezabilitate „în vederea punerii în aplicare a finanțării din PNRR pentru construcția Magistralei M4”. Pentru acest lucru însă, Metrorex trebuie să aloce fonduri suplimentare din propriul buget.

Extras din Raportul Corpului de Control al Ministerului Transporturilor trimis la Metrorex, datat 19 august, intrat în posesia Libertatea

O altă constatare a Corpului de Control este aceea că, pentru a putea plăti facturile la energia electrică, Metrorex va depăși bugetul alocat cu peste 644 de milioane lei, adică cu aproape 130 de milioane de euro, pentru că nu a încheiat un contract de furnizare prin proceduri de achiziție „în condiții de economicitate”.

„Societatea nu a avut capacitatea de a încheia un contract prin care să se asigure energia electrică în condiții de eficiență, eficacitate și economicitate, motiv pentru care, în prezent, asigurarea acestei utilități se realizează prin procedura furnizorului de ultimă instanță”, se mai arată în raportul intrat în posesia Libertatea.

Extras din Raportul Corpului de Control al Ministerului Transporturilor trimis la Metrorex, datat 19 august, intrat în posesia Libertatea

 
 

Urmărește-ne pe Google News