Restaurantul va fi localizat la parterul mall-ului, iar clienții au la dispoziție facilități precum WiFi gratuit sau prize pentru a-și încărca dispozitivele electronice.
Meniul cuprinde mâncare de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme şi CrunchwrapTM.
„Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârşit, pe o piaţă în care fanii cer activ de multă vreme ca brandul să vină în ţara lor şi suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile şi produsele noastre originale”, a spus Billy Grenham, director global de marketing în cadrul Taco Bell.
Investiție de 350.000 de euro
Investiția în deschiderea localului este estimată la 350.000 de euro și este realizată de către compania Sphera Franchise Group, companie care mai deține și alte francize.
„Lansat în cursul acestui an, Sphera Franchise Group include acum întreg portofoliul Yum! Brands, odată cu deschiderea primului restaurant Taco Bell. A fost, aşadar, un pas firesc pentru noi să luăm în considerare şi să analizăm aducerea brandului de inspiraţie mexicană în România.
În primă fază, am demarat o cercetare amplă, realizată cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul de specialitate ne-a confirmat că România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii ştiu despre brand, unii dintre ei având ocazia să încerce anterior produsele, şi că îşi doresc să se bucure de acestea şi în ţară.
Suntem, astfel, bucuroşi să anunţăm lansarea, cu atât mai mult cu cât acesta este singurul Taco Bell pe o rază de 1.208 kilometri în Europa Centrală şi de Est”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.
Taco Bell, frate de cruce cu KFC și Pizza Hut
Taco Bell este un lanț de restaurante cu sediul în Irvine, statul american California. Brandul deține peste 7.000 de restaurante în întreaga lume.
Marca este deținută de către Yum! Brands, o companie americană listată pe bursa de la New York. Aceasta are mai multe subsidiare, cele mai celebre fiind KFC, Pizza Hut, Taco Bell și WingStreet. KFC și Pizza Hut sunt deja prezente în România.
În total, compania are peste 43.000 de localuri. În 2016, Yum! Brands a înregistrat un profit net de 1,6 miliarde de dolari la venituri totale de 6,36 miliarde de dolari. Vânzările directe ale companiei s-au situat la 4,2 miliarde de dolari, iar alte 2,16 miliarde au provenit din francize.
Principalii competitori ai companiei sunt lanțul fast-food McDonalds și Subway.