Acest lucru înseamnă o creştere a vânzărilor cu 20% faţă de ediţia de anul trecut.
Din acest total, peste 360 de milioane de lei sunt reprezentate de tranzacţiile online, mai mult cu 25% de la an la an.
Interesant este faptul că, între orele 00.00 și 08.30, din totalul tranzacțiilor de Black Friday în România, 2.202 au fost făcute din Marea Britanie.
Asta înseamnă aproximativ 5 % din totalul tranzacțiilor efectuate în România.
Pe locul 2 în acest inedit top, se află Ungaria, țară ai căror cetățeni au efectuat 1.034 de tranzacții, reprezentând mai mult de 2 % din totalul tranzacțiilor de Black Friday în România.
Locul 3 este ocupat de cetățenii din Statele Unite ale Americii, cu 149 de tranzacții, adică 0,3 % din numărul total al tranzacțiilor efectuate în România în ”Vinerea Neagră” 2019.
Se preconizează că, la finalul zilei, valoarea medie a coşului de cumpărături în mediul virtual va înregistra, o uşoară scădere (-4%), în comparaţie cu anul 2018, ajungând la 650 de lei.T