Sindicaliștii au susținut că protestul este un semnal de alarmă împotriva condiţiilor grele de muncă şi a modului în care este condusă compania.

„Astăzi, piloţii au tras un semnal puternic de alarmă, protestând împotriva condiţiilor actuale de muncă şi a managementului deficitar din companie. Această acţiune este un semnal de alarmă, având în vedere că numeroase aspecte critice, inclusiv cele legate de siguranţa pasagerilor, au fost ignorate prea mult timp”, au transmis ei.

Sindicaliștii au adăugat că întreruperea activităţii era necesară, dar „este regretabilă pentru pasagerii noştri”. „Înţelegem inconvenienţele cauzate şi ne exprimăm regretul pentru disconfortul şi discontinuitatea pe care le resimt, acesta fiind şi unicul motiv pentru care demersurile noastre au apărut în al 12-lea ceas. Acţiunile noastre sunt motivate de dorinţa de a îmbunătăţi siguranţa şi calitatea serviciilor oferite, asigurând un mediu de lucru sigur şi demn pentru echipajul nostru”, se mai arată în comunicat.

Aceștia au menționat că deși Legea 223 privind Alimentaţia de Întărire este clară, conducerea TAROM continuă să neglijeze alimentaţia corespunzătoare.

„Această nerespectare a reglementărilor pune în pericol atât sănătatea noastră, cât şi siguranţa operaţiunilor de zbor. Considerăm că este de prisos să justificăm importanţa unei alimentaţii adecvate în acord cu legea în vigoare”, au spus reprezentanții piloților.

29 de piloţi, angajaţi ai companiei de stat TAROM, s-au declarat luni, 8 iulie, inapţi de zbor și câteva zeci de zboruri au fost anulate, ceea ce a generat un haos pe Aeroportul Otopeni. Cezar Osiceanu, unul dintre piloți, a declarat că a suferit o indigestie provocată de mâncarea oferită de companie și că anul trecut mâncarea primită era expirată.

 
 

Urmărește-ne pe Google News