Compania națională de transport aerian arată că este vorba de aproximativ 20 de ghișee, astfel că Tarom nu va mai avea niciun ghișeu în vechiul terminal.

”Ne aşteptăm la un flux crescut de pasageri pentru perioada următoare. Prin urmare, tendinţa de dezvoltare a companiei Tarom a atras după sine dorinţa de a le oferi clienţilor condiţii optime, atât în timpul zborului, cât şi pe timpul de aşteptare la sol”, scrie compania într-un comunicat, transmite Digi24.ro.

Reprezentanții Tarom subliniază că pasagerii care își fac check-in-ul la aeroportul Otopeni nu vor suporta costuri suplimentare.

”Planul strategic de revitalizare şi dezvoltare pentru Compania Naţională Tarom cuprinde măsuri pro-client, ţintite în special pe creşterea competitivităţii în acest segment de piaţă”, au spus oficialii companiei.


VIDEO| O șoferiță a parcat în mijlocul intersecției și a plecat acasă să se culce. Incredibil ce le-a spus polițiștilor

FOTO: EPA

 
 

Urmărește-ne pe Google News