Tarom, compania aeriană a statului, a început anul trecut un proces de reducere drastică a costurilor. Reprezentanţii Tarom au declarat, pentru Capital, că intenționează să renegocieze peste 2.000 de contracte pe care compania le are cu diverși parteneri. În acest context, compania va marca și o premieră prin introducerea unor plafoane maximale pentru primele de asigurare pe care le plătește.

Mai mult, Tarom  va emite facturi online, va construi oferte personalizate pentru clienți și își va construi propria bază de date.

Preţul plătit de Tarom pentru poliţa de asigurare de sănătate a piloţilor, stewarzilor şi personalului non navigant va fi cu 65% mai mic decât până acum , în condițiile în care cea existent acum, emisă de către compania Ergo, deţinută de  nemţii de la Munich Re, presupune plata unei prime anuale de peste 1,4 milioane de euro. Contractul a fost prelungit pe încă două luni, timp în care va avea loc un proces de selecţie a noului asigurător.

Această măsură, spun cei de la compania aeriană,  este doar o parte dintr-o strageie mai amplă care vizează reducerea costurilor.

„Vrem să atragem atenţia asupra unei schimbări consistente de abordare a managementului TAROM în ceea ce priveşte procesele de achiziţie derulate de companie, inclusiv cele de asigurări” spun reprezentanţii companiei de stat.

În plus, Tarom pregătește oferte personalizate pentru clienți.


Citește și: 


Citește și: ANALIZĂ / Cum arată piața muncii din România. Tinerii sunt slab pregătiți și există discriminare

 
 

Urmărește-ne pe Google News