Modelul are un motor de 3.855 centimetri cubi și este de culoare roșie. Prețurile oficiale ale bolidului pornesc de la 200.000 de euro, iar la mâna a doua se vinde chiar mai scump, fiind listat la peste 260.000 de euro pe Autovit.ro.
200.000 de vouchere la preț redus
Tazz va pune în vânzare peste 200.000 de vouchere cu o valoare ce depășește 20 de milioane de lei în perioada 8 – 10 noiembrie, în cadrul campaniei Tazz Bank Friday 2024.
Astfel, începând din dimineața zilei de 8 noiembrie și până pe data de 10 noiembrie, vor putea fi achiziționate vouchere în valoare de 100 de lei, cu prețuri promoționale care pornesc de la 30 de lei.
Acestea vor putea fi utilizate la 1.500 de restaurante și magazine partenere din București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, dar și în restul orașelor în care Tazz este activ.
Reducerile vor ajunge până la 70% și vor putea fi accesate direct din aplicație, în categoria „Tazz Bank Friday”.
Unde pot fi folosite
La nivel național, voucherele cu reduceri de până la 70% pot fi folosite la McDonald’s, Pizza Hut, Noodle Pack, Spartan, Auchan, Kaufland, My Geisha, Diverta, Taco Bell.
În București: Vouchere cu reduceri de până la 70% la Caju by Joseph Hadad, Famous Wafles, Nikos Greek Taverna, Mace by Joseph Hadad, Le Bab, Zest Pizza și Fabio Pizza și de până la 50% la Cartofisserie.
În Cluj-Napoca: Vouchere cu reduceri de până la 70% la Grande Pizza, Big Belly și de până la 50% la Express Chef.
În Iași: Vouchere cu reduceri de până la 70% la Dania, Brics by Beer Zone și DferEAT Burgers.
În Brașov: Reduceri de până la 70% la Berăria Poftă sau Foame, Kifla și Andos Fast Food & Pizza și de până la 50% la Sandwich la Juma de Kil.
În Timișoara: Vouchere cu reduceri de până la 60% la PapaMobil și de până la 50%, la Jacks Bistro.
Comenzi duble
Dincolo de achiziția de vouchere, în ediția Black Friday 2023, Tazz a înregistrat un număr dublu de comenzi față de o zi obișnuită, arată compania.
„Anul acesta, ne așteptăm ca peste 40% din totalul voucherelor puse la dispoziția clienților să se vândă în prima oră. Anul trecut, în prima zi de Black Friday, peste 80% dintre vouchere s-au vândut în prima zi, iar anul acesta ne așteptăm la același trend”, arată reprezentanții Tazz.
Topul orașelor cu cele mai multe achiziții de vouchere a fost condus de: București, Timișoara, Cluj, Brașov.
Anul acesta, compania se așteaptă la rezultate similare din aceleași orașe.
Recent, eMAG a anunțat vânzarea aplicației Tazz către Wolt, companie din cadrul grupului american DoorDash.