Dupa ce a “divortat” de Pro TV, postul de televiziune a carui emblema a fost vreme de cinci ani, ofertele pentru Teo Trandafir au inceput sa curga. Vedeta s-a hotarat destul de repede si a pus astfel “capac” zvonurilor care circulau ca s-ar indrepta catre compania Dogan, cel mai mare trust de presa din Turcia. Aseara, Teo Trandafir a semnat cu trustul Realitatea Media. Ea a devenit astfel director al canalului Romantica, dar va avea si propria emisiune la postul pe care il va conduce.
Realitatea Media o are de ieri in echipa pe cea mai de succes vedeta de divertisment a momentului, Teo Trandafir.
Dupa vizite repetate la sediul Realitatea TV, in care i s-au aratat si prezentat locatia, echipamentele si aparatura din dotarea televiziunii, vedeta a acceptat oferta de a face parte din acest trust si a semnat contractul cu acestia.
Teo vine la Realitatea Media, impreuna cu intreaga sa echipa redactionala, dar si cu prietena ei cea mai buna, Andreea Godeanu, pentru un proiect care va insemna lansarea in format romanesc a postului Romantica. Fosta vedeta Pro TV va ocupa la noul sau loc de munca functia de director al canalului Romantica si va avea misiunea sa construiasca o echipa alaturi de care sa lanseze, in februarie 2007, statia Romantica. De altfel, Teo va avea si propriul show de televiziune la postul pe care il va conduce.
Dupa ce a plecat de la Pro TV s-a tot scris ca Teo se afla in negocieri cu diverse posturi de televiziune, printre care Realitatea TV, Kanal D, post de televiziune ce apartine companiei Dogan Media International, cel mai mare trust de presa din Turcia, dar si cu Antena 1. Desi majoritatea au dat ca sigura plecarea lui Teo la trustul de presa turc Dogan, din cauza salariului pe care s-a vehiculat ca il va primi vedeta, in urma semnarii contractului, nu mai putin de un milion de euro pe an, in cele din urma, ea a ajuns la un acord favorabil cu trustul de presa Realitatea.
Ce este Romantica?
Postul Romantica are la baza o asociere intre trustul Realitatea Media si Zone Media Enterprise. Romantica are contracte cu societati de cablu ce insumeaza 2,5 milioane de abonati. Cunoscut in prezent doar pentru telenovelele pe care le difuzeaza, postul va trece printr-o restructurare totala de continut. In noua formula, vor exista si productii proprii ale grupului Realitatea Media.