Aceasta a adăugat: „M-am întors imediat la restaurant și le-am cerut socoteală celor de la restaurant. Evident că m-am dus și la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor și la Direcția Sanitară. Au luat probe din hamburger și acum așteptăm rezultatul, care va confirma sau nu dacă este vorba despre larve de muscă, așa cum bănuiesc eu. Dupa ce organele de control își vor face treaba, voi lua și eu o decizie”.
Reprezentanţi fast food-ului au încercat să se apere. „Am luat la cunoştinţă de reclamaţia consumatorului din Ploieşti. Dorim să asigurăm consumatorii noştri că, datorită procedurilor foarte stricte de control din bucătăriile noastre, astfel de incidente nu se pot întâmpla. Sandvişul Big Mac este un produs pregătit pe loc, la comanda clienţilor. Din momentul în care este plasată comanda şi până la oferirea sandvişului către client trec maxim 60 de secunde, timp în care orice contaminare este imposibilă”.