Tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani se lasă cel mai des convinşi de marii comercianţi internaţionali să-şi cheltuiască banii pe haine şi încălţăminte, uneori chiar mai des de o dată pe lună, arată un studiu realizat recent.
Outleturile, aşa-zisele magazineuzină, sunt şi ele destul de vizitate. E adevărat, pe rafturi sunt colecţii mai vechi ale brandurilor cunoscute, dar şi preţurile afişate sunt cu până la 70% mai mici decât cele din magazinele obişnuite. Întrebaţi despre suma pe care au cheltuit-o pe îmbrăcăminte sau încălţăminte în ultima lună, peste 15% dintre orăşeni au declarat că au cheltuit peste 200 lei într-o sesiune de shopping, media fiind ridicată de bucureşteni – 22% dintre ei au facut achiziţii care depăşesc această valoare în luna precedentă.
Acelaşi studiu arată că vânzările online de articole vestimentare sunt mult mai bine reprezentate în Bucureşti (11%), faţă de restul ţării unde îşi cumpără des haine din online doar 5% dintre respondenţi.

Topul retailerilor de modă preferaţi de români


Românii cumpără, anual, haine, accesorii şi pantofi, de 11,4 mld. lei (cca. 2,5 mld. euro). Până în 2017, suma ar urma să crească la 12,5 mld. lei, potrivit Euromonitor. Nici o companie românească nu apare însă în topul comercianţilor de modă preferaţi de români.
De unde cumpărăm modă Aproape jumătate din totalul vânzărilor de haine şi pantofi sunt realizate în magazinele de specialitate. SURSA: PMR

Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!
 

Urmărește-ne pe Google News