UPDATE ora 20.50: La ora 19:57 a fost repusă sub tensiune și linia de contact de pe firul 2 de circulație dintre stațiile feroviare Mircea Vodă și Medgidia și toate trenurile care au staționat au fost reînscrise în circulație în condiții de siguranță, a transmis CFR.
***
Știrea inițială: „Echipele ISU au solicitat scoaterea de sub tensiune a liniei de contact pe ambele fire de pe intervalul respectiv, pentru a se asigura zona de acțiune necesară stingerii incendiului”, a precizat CFR.
Până la finalizarea stingerii incendiului, 7 trenuri au fost oprite în stația Medgidia: IR 1589 (București Nord – Constanța), IR 1920 (Constanța – București Nord – Oradea), IR 1982 ( Constanța – București Nord), R 8204 (Constanța – Buzău), IC 581 (București – Constanța), IR 1972 (Constanța – Galați) și R 8346 (Constanța – Călarași).
Circulația a fost interzisă de la ora 18.30, când s-a scos linia de contact de sub tensiune, pe ambele fire. La ora 19.40, pompierii ISU au permis redeschiderea circulației pe firul I între Mircea Vodă și Medgidia, astfel că după o oră circulația a fost reluată parțial.
Mai multe probleme au fost în ultimele zile pe calea ferată. Pe 26 iunie, 6 trenuri au fost oprite pe linia București – Constanța, din cauza unei locomotive defecte, iar un tren care a plecat în aceeași zi din Timişoara Nord a ajuns la Mangalia cu o întârziere de peste cinci ore, după ce locomotiva a lovit un copac căzut, dar și din cauza lipsei de tensiune în firul de contact cauzată de furtuni. Pe 24 iunie, un incendiu de vegetație în zona Fundulea a dus la închiderea traficului feroviar pe magistrala București – Constanța, mai multe trenuri adunând întârzieri de peste 100 de minute.