Coordonare foarte proastă
Explicaţia Vodafone: «Reţeaua a funcţionat optim în zonă»
Ieri s-a tot discutat despre proasta gestionare a sistemului de comunicaţii mobile, care ar fi stat la originea imposibilităţii echipei de salvatori de a repera epava avionului şi pe victime. Iată ce au declarat, pentru Libertatea, reprezentanţii Vodafone România: “Reţeaua Vodafone Romania a funcţionat optim în zona accidentului, ceea ce a permis utilizarea serviciilor de telefonie mobile la faţa locului şi efectuarea localizării în momentul apelului la 112. Potrivit prevederilor legale, sistemul unic pentru apeluri de urgenţă 112 este administrat de STS, care prelucrează datele primite de la operatorii de telefonie mobilă, în momentul iniţierii apelurilor. Aceste date sunt oferite ulterior de către autorităţi echipelor de intervenţie în situaţii de urgenţă.”
REACŢIA ORANGE ROMÂNIA faţă de ACCDIENTUL AVIATIC din APUSENI, în care au murit DOI OAMENI
MĂRTURIA DUREROASĂ a unui SUPRAVIEŢUITOR: „Când am ajuns în salvare, parcă l-am luat pe Dumnezeu de picioare”