Figuri feminine din lumea modei, proeminente la nivel public prin postările de pe Instagram, au postat imagini din New York sau care aveau legătură cu evenimentele din 11 septembrie pentru a promova diverse produse de vestimentație și mărcile care le produc.
Altele au preferat să se autopromoveze. Printre cele care au recurs la acest lucru sunt Whitney Rife Becker, Ally Noriega, Katy Harrell și Lays Brenha, au folosit tag-ul LiketoKnow.It, o aplicație prin care bloggerii de modă sau influencerele își promovează stilul.
Au fost incluse în promovare și saloane pentru bronzare, companii de bijuterii ș.a.
Numele companiilor au fost amestecate la grămadă cu hashtaguri care aveau legătură directă cu tragedia din urmă cu 18 ani: #911memorial, #neverforget sau #worldtradecenter.
Sara Quiriconi, care a asociat deliberat evenimentele de acum 18 ani cu câteva bloguri de călătorii, un hotel și un salon de yoga, a încercat să explice motivele pentru care a făcut-o.
”Când tragedia lovește, este o oportunitate, cred, pentru cei care călătoresc și pentru industria ospitalității. Orașe, insule, comunități vizitate de turiști din întreaga lume, arătând respect pentru rezistentaț unui oraș sau destinații și pentru sursa de inspirație prin care comunități se unesc ca să se ridice iarăși, reprezintă aceeași camaraderie și spirit de luptător pe care călătorul îl are. Călătoriile ne unesc, tragedia ne unește, celebrarea ne unește pe toți… Este același lucru. Am folosit ocazia de a împărtăși fotografiile făcute la ”ground zero” (cum este numit locul unde s-a aflat World Trade Center din New York – n.red.) în timpul unei vizite de afaceri la New York pentru a inspira sentimentul de triumf asupra adversităților”, a spus Quiriconi într-un răspuns pentru Business Insider.