Şoferul era băut?

La intrarea pe un viaduct, a scăpat de sub control vehiculul, a lovit opt maşini, apoi a căzut de la o înălţime de 30 de metri. 39 de oameni au murit pe loc, printre care şi câţiva copii, iar alţi 12 pasageri au fost răniţi grav. Parchetul din Avellino, localitatea lângă care s-a petrecut drama, a deschis ieri o anchetă pentru “omor prin imprudenţă”, care va viza nu doar o eventuală responsabilitate a şoferului autocarului, mort în accident, ci şi starea vehiculului şi calitatea barei de protecţie rupte de autocar în timpul cursei sale nebune.
În paralel, vor fi efectuate examene asupra corpului şoferului, în vederea verificării unui eventual consum de droguri sau de alcool înainte de producerea teribilului accident.

Românii au terminat ancheta accidentului din Muntenegru

Judiciariştii Poliţiei Române au finalizat ancheta în cazul accidentului din Muntenegru, produs la sfârşitul lunii iunie, în urmă căruia 18 oameni au murit, iar alţi 29 au fost răniţi. Declaraţiile strânse până acum au scos la iveală faptul ca la volanul maşinii morţii s-a aflat poliţistul George Ciobanu. Anchetatorii români aşteaptă acum şi rezultatul cercetărilor efectuate de poliţiştii muntenegreni la faţa locului.

Conductorul trenului din Spania, cercetat în libertate

Conductorul trenului care a deraiat miercurea trecută în Santiago de Compostela a fost pus sub acuzare pentru “79 de fapte de omucidere prin imprudenţă” şi lăsat în libertate sub control judiciar. Francisco Jose Garzon Amo, 52 de ani, e suspectat de a nu fi frânat la timp în momentul în care trenul se afla într-o curbă periculoasă, neglijându-şi munca pentru că vorbea la telefon. Garzon va apărea în faţa instanţei în fiecare săptămână, neputând să părăsească teritoriul spaniol timp de şase luni fără autorizaţie judiciară. Licenţa de mecanic de locomotivă i-a fost retrasă.

 
 

Urmărește-ne pe Google News