“Circulația tramvaielor de pe traseul liniei de tramvai 32 este îngreunată de pătrunderea frecventă a autovehiculelor pe ampriza linie de tramvai, neputându-se asigura o frecvență de circulație constantă, conform graficelor propuse de Regia Autonomă de Transport”, se arată în raportul de specialitate.
Lucrarea se va realiza pe actualul traseu al liniei de tramvai 32, pe Șoseaua Alexandriei, de la strada Garoafei până la strada Glicinelor.
În cazul instituirii benzii proprii pentru linia 32 se obține o viteză medie de exploatare de 15, 83 km/h, respectiv o capacitate de transport de 6.948 călători/ oră și sens, cu circa 14% mai mult decât în prezent.
Lungimea traseului liniei de tramvai care poate fi separată de traficul auto este de aproximativ 550 ml. În raportul de specialitate se mai specifică faptul că panourile de gard de vor fi montate sunt confecționate din țevi rectangulare de oțel și sunt protejate anticoroziv, prin zincare și apoi vopsire în culoare gri-antracit.
Și linia de tramvai 21 a fost delimitată de traficul rutier, iar recent s-a votat ca și tramvaiele 1/ 10 să aibă culoar unic
Libertatea transmite LIVE, 24 de ore din 24, imagini din Centrul Vechi, din București