Pe Podul Grant a fost montată deja o joncţiune între cele două linii, astfel încât tramvaiele să treacă de pe o parte pe cealaltă, la capetele podului, potrivit Mediafax.
„Se va circula , cum se spune în popor, adică pe un singur fir. Se va circula alternativ. Un tramvai dintr-un sens va trece, iar celălalt va aştepta. Frecvenţa tramvaiului 41 va fi afectată. La frecvenţa care a circulat tramvaiul 41 nu se mai poate ajunge pe un singur fir. Dar oricum, este mai bine decât cu liniile navetă, care oricum vor rămâne şi ele pe traseu”, a declarat Andrei Creci, director al Societăţii de Transport Bucureşti, pentru sursa citată.
Acesta a mai precizat că suplimentar se va înfiinţa şi linia navetă 643, cu cinci autobuze, care va funcţiona între bucla Ghencea şi Cora Lujerului. Primarul general, Gabriela Firea, a scris, săptămâna trecută pe Facebook că de la 1 septembrie circulaţia tramvaiului 41 va fi reluată.