În vârstă de 21 de ani, studentă la Universitatea Syracuse,
Margot are 425.000 de abonați pe YouTube și spune că a început totul ca un
hobby, creând clipuri în care dădea sfaturi despre modă și frumusețe în liceu.
Dea lungul celor șase ani de când are canalul de YouTube,
tânăra a avut sponsorizări de la branduri de top precum Amazon, Victorias
Secret și Sephora.
Iată cele trei lucruri de care trebuie să țină cont o persoană care dorește să devină influencer, scrie Business Insider.
1. Alege un subiect care îți este specific.
Margot și-a dezvoltat un brand pentru ea aproape din
întâmplare când a început să povestească experiențele pe care le trăiește în
timpul facultății.
Dacă ar începe acum un canal, cu intenția de a face o
afacere, a spus că ar alege o nișă specifică. ”Nu trebuie să fie o nișă mică,
ci doar un lucru în care poți excela”, a spus ea.
Cel mai popular videoclip postat de ea pe YouTube este din
2017 și are 1,6 milioane de vizualizări. Al doilea a fost postat în 2016 și are
1,2 milioane de vizualizări.
Margot își concentrează cea mai mare parte a conținutului în
jurul faptului că este la facultate. Videoclipurile care obțin cele mai multe
vizualizări pentru ea sunt cele în care arată bucăți din viața ei, precum „o
săptămână din viața mea, la facultate” și cele numite „ce trebuie să știți
despre”.
2. Concentrează-te atât pe calitatea, cât și pe cantitatea conținutului
pe care îl publici
Găsiți un echilibru între „a nu fi prea perfecționist” și „a
nu dura prea mult pentru a produce conținut”, a spus ea.
În experiența sa, un creator de conținut pe YouTube ar
trebui să posteze un videoclip o dată sau de două ori pe săptămână.
„Faceți eforturi ca videoclipurile să fie bine făcute,
distractive și amuzante pentru ca oamenii să se uite la ele, dar nu atât de
mult încât să dureze prea mult realizarea lor”, a spus ea.
În plus, calitatea nu ține foarte mult de înalta tehnologie a
echipamentului folosit. Ea spune că oricine poate crește un canal prin simpla
înregistrare a videoclipurilor pe un smartphone, iar abilitățile de editare le
veți dobândi vor veni în mod natural pe parcurs.
3. Fii tu însuți și arată-ți adevărata personalitate.
Dacă nu sunteți „autentici”, atunci, de multe ori, oamenii
pot observa asta și va fi mai greu pentru privitor „să vă vadă ca prieten”, a
spus ea.
Afișarea unor oameni din viața ta, precum prietenii și familia, îi poate ajuta pe oameni să înceapă să se apropie mai mult de tine și să te înțeleagă mai bine. „Oamenii vor observa dacă lăsați impresia că îi mințiți și nu vă pasă de ei”, a explicat ea, adăugând că „La sfârșitul zilei, aceștia sunt oamenii datorită cărora vă veți construi un brand”.
Foto: Instagram