UPDATE ora 3:00: Trenul a ajuns în București la 2.57, cu o întârziere de 322 de minute, adică aproape 5 ore și jumătate. A făcut 9 ore și 7 minute de la Galați
UPDATE ora 0.35: Trenul a plecat după 4 ore și jumătate. În Gara de Nord, conform site-ului CFR, întârzierea estimată este de 260 de minute. Nu e singurul tren cu probleme: garnitura R 3032 Brașov – București are o întârziere de 200 de minute, iar News.ro informează că problema a fost cauzată de căderea unor copaci pe linie în zona Valea Largă – Comarnic
UPDATE ora 23.25: La peste 3 ore de stat în câmp, oamenii au primit o altă informație, contradictorie. Că locomotiva unui marfar aflat pe aceeași linie unică s-a defectat, iar trenul nu va pleca mai devreme de miezul nopții, până când altă locomotivă nu va tracta marfarul. Li s-a adăugat că nu există posibilitate de transbordare.
Știrea inițială:
Trecută peste întârzierile determinate de greva de săptămâna trecută, din 20 decembrie, CFR revine la întârzierile cauzate de defectarea locomotivelor.
Cel puțin asta susțin călătorii trenului IR1576 Galați-București că au pățit azi. Garnitura lor este blocată de 3 ore în câmp, în apropierea gării Cilibia, din județul Buzău.
Avaria ar fi avut loc la locomotivă, conform călătorilor, care au întrebat din ce motiv nu înaintează trenul din jurul orei 20.00.
„Pare că se oprește căldura, afară e temperatură cu minus, ne-au anunțat că în 30 de minute pleacă o locomotivă din alt județ, de la Făurei, Brăila, spre noi”, spuneau aceștia în jurul orei 22.00.
Trenul urma să ajungă în Gara de Nord la 21.34, cu jumătate de oră mai devreme. Conform panoului de întârzieri din Gara de Nord, la ora 22.20, trenul de Galați avea o întârziere de 200 de minute.
Asta în condițiile în care întreaga călătorie urma să dureze 230 de minute.
Ziarul Libertatea a contactat CFR Călători, însă nu a primit niciun răspuns până la ora publicării acestui articol.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro