Conform CFR Călători, trenul IR 1992 Timişoara Nord (pl. 17.51) – Mangalia (sos. 9.28), cu plecare din Timişoara Nord în 26 iunie, va sosi la destinaţie cu o întârziere semnificativă, de peste 300 de minute.
„Principalele cauze care au condus la această întârziere sunt: lovirea unui copac aflat în gabaritul liniei ce a condus la avarierea locomotivei şi a necesitat schimbarea acesteia; remedierea unei defecţiuni apărute la un vagon; lipsă tensiune în firul de contact dintre staţiile Balota şi Tamna din cauza fenomenelor meteorologice”, a transmis sursa citată.
Reprezentanţii CFR Călători au precizat că în staţia Feteşti călătorilor li se va oferi apă.
Traficul feroviar a fost oprit miercuri seară, 26 iunie, timp de aproape două ore, pe ambele fire ale magistralei București – Constanța, în zona Fundulea, județul Călărași, din cauza unui tren defect.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Andrei.. • 29.06.2024, 16:01
Exceptând acest accident, mă uit și eu așa la lista problemelor CFR din ultima vreme. Cineva sabotează clar această companie. Nu știu dacă sunt subfinanțați sau intenționat nu se repară sau se lasă în circulație trenuri cu probleme, dar probabil vor să facă lumea să zică “domne ne-am săturat” apoi cineva probabil va profita din chestia asta. Cam așa au făcut cu toate companiile românești: adus în faliment, spart pe bucăți și vândut la fiare vechi pe nimic. Tradatori sunt în guvern, ministere, companii de stat. Mediul privat clar este un bun manager pentru ca urmărește propriul interes și venit, la stat, se șifonează și fură la greu. Dar de ce să vinzi companii de stat când poți răstigni și biciui în stradă trădătorii și să faci să meargă și companiile de stat? A, ca sunt corupți toți de la femeia de serviciu până la ultimul polițist și nu are cine să facă asta. Cine îi alege înverșunat la fiecare an? Noi. Hmm.. România nu are nicio șansă de viitor.