“Trenurile Soarelui le avem în program, pentru că într-un fel este evenimentul anului şi pentru CFR Călători. Au început pregătirile atât pentru vehicule, cât şi pentru personal. Sunt 51 de persoane din toată ţara care sunt detaşate în Mangalia pentru deservi aceste trenuri la cap de secţie şi vagoanele vor intra şi ele în pregătiri în diverse etape”, a declarat, pentru Agerpres, directorul general al CFR Călători, Dan Costescu.
Totodată, începând cu data de 12 iunie, o serie de trenuri care ajung în Bucureşti îşi vor prelungi traseul până la Mangalia.
“În prima etapă, doar se prelungesc trenurile care vin din ţară de pe câteva rute din Bucureşti mai departe în Mangalia. De exemplu, trenul Baia Mare – Bucureşti cu grupă de Cluj şi grupă de Bistriţa se prelungeşte dincolo de Bucureşti, până în Mangalia. La fel trenul de Timişoara, la fel trenul de Iaşi cu grupă de Suceava, la fel trenul de Satu Mare. Toate merg, în prima fază, adică începând de pe 12 iunie, până la Mangalia”, a explicat Dan Costescu.
De asemenea, la sfârșitul lunii iunie, 36 de trenuri vor intra în circulație și vor lega diverse oraşe de litoral.
“În cea de-a doua fază, aceste prelungiri încetează şi funcţia lor este preluată de alte 36 de trenuri care, de data asta, vin dintr-o paletă mult mai largă de localităţi, deci nu numai patru cu grupe, maximum 6-7, ci le luăm la rând: Arad, Deva, Timişoara, Craiova, Sibiu, Satu Mare, Baia Mare, Cluj, Braşov, Tg. Mureş, Iaşi, Suceava, Galaţi, deci cam toată ţara. Acestea sunt 36 de trenuri care pleacă din aceste oraşe şi merg până la Mangalia, iar din Constanţa majoritatea dintre ele vor opri şi în toate staţiunile de pe litoral unde oamenii vor să coboare. Acestea vor intra în circulaţie din 26-27 iunie”, a mai spus directorul general al companiei.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro