După ce a lucrat timp de un an la o filială londoneză a lanţului fast-food, Kamran Adam a scris pentru site-ul Quora secretul din spatele scenei McDonalds. Mesajul lui a fost văzut de mai mult de 74.000 de ori.
Potrivit lui Adam, membrii personalului McDonalds acordă prioritate cumpărătorilor care solicită detalii de plată în cazul în care aceştia sunt “clienţi misterioşi”, potrivit independent.co.uk.
“Practic, între orele 12.00-14:00 şi 17.00-19:00, angajatorii trebuie să fie foarte atenţi, pentru că atunci clienţii misterioşi vizitează McDonalds şi evaluează experienţa pe care au avut-o”, spune el.
„Acest lucru merge apoi la ratingul magazinului global şi fiecare manager de magazin va face totul pentru a asigura că acest rating este cât mai pozitiv posibil”, a adăugat Adam.
El continuă să explice că angajaţii îşi pot da seama cine este un client misterios pntru că el cere întotdeauna chitanţă pentru a putea primi plata din partea companiei.
Astfel, dacă vei cere detalii de plată, staff-ul va crede că eşti un astfel de cumpărător şi vei primi cele mai proaspete alimente McDonalds.
În România primele firme de „mystery shopping” au apărut în anul 2004, în timp ce în SUA această meserie se practică din anii ‘40. Scopul mystery shoppingul este de a îmbunătăţi serviciile pe care o firma le oferă clienţilor săi. În urmă studiului firma angajatoare identifica minusurile din servire şi decide ce măsuri trebuie luate.
EXCLUSIV/ Anca Pandrea a ajuns din nou pe mâna medicilor. ”Obosesc foarte repede”