sursa video: Adrian Mihălcioiu
Pe 15 aprilie, nava a plecat din portul Paradip din India spre portul Huangpu din Guangzhou, China, pentru a descărca 25.000 de tone de lingouri de aluminiu. Patru zile mai târziu, bărbatul a decedat. Medicul de bord spune că acesta ar fi suferit un infarct miocardic.
„De atunci, corpul neînsuflețit al comandantului român se află în frigiderele navei. Nava și-a continuat voiajul prin diferite porturi pentru a încerca să repatrizeze trupul neînsuflețit. A fost în Singapore, Coreea de Sud, Malaysia, Taiwan, Vietnam, Filipine și Japonia. Niciuna dintre aceste țări nu a dorit preluarea trupului comandantului”, a declarat Adrian Mihălcioiu, liderul Sindicatului Liber al Navigatorilor din România, pentru Aleph News.
Adrian Mihălcioiu: „Autoritățile din China nu vor să se apropie de navă”
Autoritățile chineze nu vor să preia trupul neînsuflețit al comandatului român, fiindu-le frică de un eventual focar de Covid-19 cu tulpina indiană, notează Aleph News.
Au fost făcute intervenții către autoritățile din China de către consulatul român din China și de mulți alții. Echipajul navei are acum probleme cu alimentele pentru că autoritățile din China nu vor să se apropie de navă.
Liderul Sindicatului Liber al Navigatorilor din România:
Mihălcioiu a mai precizat că autoritățile române, consulatul, MAE, asigurători, chiar și Ambasada Chinei la București au făcut demersuri pentru repatrierea trupului neînsuflețit al comandantului navei, însă fără rezultat deocamdată.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro