Este vorba despre redeschiderea tunelului Palas, pe care tot CFR l-a închis în anul 1992. Acum, CFR va plăti nu mai puțin de 753 de milioane de lei pentru a-l redeschide.
Lucrările vor dura 2 ani și vor fi finanțate din banii publici ai Ministerului Transporturilor.
Recent, Guvernul a adoptat o hotărâre cu privire la aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai proiectului de reabilitare a liniei ferate Palas din Constanța.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 1În Monitorul Oficial, de pe 24 octombrie 2024, s-a publicat „Hotărârea nr. 1298/2024 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii «Reabilitarea şi electrificarea liniei CF 816 Palas-Port A, consolidare tunel km 224+670-225+160», pentru a asigura al doilea acces feroviar în Port Constanţa”, lucrare de utilitate publică de interes naţional.
„Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din alte surse legal constituite în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii”, se mai arată în Hotărârea de Guvern.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro