Potrivit sursei citate, este vorba de Hotelul Hefaistos din Mamaia, care are trei stele.

Miercuri seară, în jurul orei 19.00, oamenii au început să se simtă rău și au sunat la 112. La hotel s-au deplasat mai multe echipaje de ambulanță, dar și de la SMURD.

Primul apel a fost dat la ora 17.57, pentru o familie formată din doi adulți și un copil de 4 ani, care prezentau vărsături și scaune diareice, potrivit ISU Constanța.

Ulterior, s-a solicitat, prin 112, la aceeaşi adresă, asistenţă medicală de urgenţă pentru încă 5 persoane cu aceeaşi simptomatologie.

„Pe durata triajului şi evaluării realizate de medicul TIM au mai fost identificați şi alți pacienți cu aceeaşi simptomatologie. La finalul intervenţiei au rezultat 15 persoane cu simptomatologie acută (vărsături şi scaune diareice)”, a transmis ISU Constanța.

Cinci pacienţi – trei adulți și doi copii – au fost transportaţi la SCJU Constanţa. Alți 10 pacienţi, dintre care un copil, au fost asistaţi la faţa locului.

Măsurile luate de ANPC

La scurt timp de la incident, la hotel au ajuns echipe mixte de la DSP Constanța, dar și de la Autoritatea Națională a Protecției Consumatorilor (ANPC).

ANPC a trimis și imagini care arată cum erau păstrate alimentele și felurile de mâncare la hotel.

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 6

În urma verificărilor, ANPC a amendat hotelul cu 15.000 de lei și a dispus închiderea temporară a blocului alimentar, a șase camere din hotel și a locului de joacă.

Foto: Replica Online

Urmărește-ne pe Google News