Uber a anunțat achiziția platformei de livrare de alcool Drizly, activă în 1.400 de orașe din Statele Unite, pentru suma de 1,1 miliarde de dolari, compania de transport încercând să își diversifice serviciile de livrare, după ce acestea au crescut masiv în pandemie, scrie The Guardian.

Potrivit Uber, achiziția va permite companiei să livreze și bere, vin sau băuturi spirtoase, pe lângă mâncare, pachete și rețete medicale.

Pandemia de coronavirus a afectat serviciile de transporturi ale Uber, astfel că aceasta caută acum noi categorii de servicii unde să se extindă.

Comenzile de alcool au crescut cu 300%

Uber nu a dat detalii despre creșterea așteptată a vânzărilor de alcool, dar Drizly a anunțat deja că până acum comenzile au crescut cu 300%, iar afacerea este profitabilă.

Acțiunile Uber au crescut cu 6,5% marți, până la 56,2 dolari bucata.

Drizly are drept parteneri mai mulți retaileri în 1.400 de orașe din America de Nord. Drizly va fi integrat în divizia Uber Eats, dar va fi menținută ca aplicație separată.

Fără canabis. Momentan

În mai 2020, Drizly a lansat Lantern, un serviciu de livrare de canabis care operează în acest moment în Boston și Detroit, unde este permisă comercializarea acestor produse. Potrivit Uber, acest serviciu nu este parte a înțelegerii de achiziție și nu va fi preluat.

Lantern livrează produse din marijuana, inclusiv plante pentru fumat, produse din canabis pentru vapare, ciocolată și alte produse pentru mestecat care au la bază canabis.

Uber va plăti 90% din achiziție cu acțiuni proprii, iar restul cash.

 
 

Urmărește-ne pe Google News