Acestea s-au plâns în instanță că Uber nu folosește șoferi licențiați și care nu dețin asigurările necesare în caz de accident.
Uber derula un program-pilot în orașul Tel Aviv, ca prim pas pentru lansarea în Israel.
Ordinul va intra în vigoare de miercuri.
Uber vrea tratament special
Uber a argumentat că șoferii săi ar trebui categorisiți altfel și că plățile pe care aceștia le primesc sunt doar pentru a acoperi cheltuielile cu mentenanța mașinilor, fără a face profit.
În România, taximetriștii au protestat de mai multe ori împotriva Uber și a aplicațiilor similare din aceleași motive, argumentând că șoferii Uber nu dețin autorizație de transport și nu au asigurări similare.
Aceasta este cea mai nouă lovitură pentru Uber, compania fiind în centrul unui lung șir de scandaluri.
Lung șir de scandaluri
Nu mai departe de săptămâna trecută compania a recunoscut că hackerii au avut acces la datele private ale celor 57 de milioane de utilizatori ai săi și a peste 600.000 de șoferi.
Iar recent autoritățile din Londra au retras licența de transport a companiei.
De asemenea, compania este în mijlocul unui proces cu Google, care acuză Uber de furt de tehnologie în cazul mașinilor care se conduc singure. Google cere daune de un miliard de dolari de la Uber în acest caz.
Concomitent, autoritățile din SUA investighează Uber pentru o serie șpăgi acordate în Asia, iar FBI analizează dacă Uber a accesat interferat ilegal cu sistemele rivalei Lyft.