DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri Externe Acasa | Ştiri | Știri Externe

Ce va primi Ucraina la summitul NATO de la Vilnius? Nu repetați „marele compromis de la București”, avertizează un fost oficial

« Înapoi la articol

Comentarii (34)

durban22   •   11.07.2023, 08:39

Mare lucru nu cred ca o sa se intample: Ucraina o sa ceara mai multi bani si ajutor, S.U.A. o sa ceara de la statele membre mai multi bani, ROMANIA -O SA PLATEASCA FIIND CEA MAI NAIVA {CA SA NU ZIC ALTCEVA}, FARA SA CEARA NIMIC -NICI MACAR DREPTUL LA VISA U.S.A. Si cam atat ....

DMV2023   •   10.07.2023, 22:40

@ Celor care vorbesc mult dar spun putine lucruri sau nimic. Nu le jignesc inteligenta, nu ca ar fi prea multa, dar nu auinteles nimic din ce am vrut sa spun. Georgia s-a bazat gresit pe SUA cand a atac Osetia. Inainte de a face o astfel de miscare trebuie sa aiba mai intai propriile forte/resurse si apoi sa astepte ajutorul care ar vi trebuit sa vina. In cazul Georgiei nu a venit. Si la final pentru a clarifica un aspect...in mediocritatea voastra faptul ca nu imi plac americanii ma transforma in filo rus? Analfabetii functionali sunteti voi cei care asteptati ajutorul, a se citi mila unuia sau altuia...Un singur exemplu. Colonelul Norton-Griffiths. In 1916 a incendiat la cererea Angliei campurile petroliere romanesti, rezervele de petrol si de grau. Guvernul britanic se angajează să plătească toate costurile refacerii la sfârșitul războiului. Dupa razboi...În cadrul proceselor, s-a recunoscut că România trebuia să primească despăgubiri de 10 milioane de lire,suma modica distrugerile fiind mult mai mari, dar trebuia să plătească la rândul ei 40 de milioane de lire pentru armamentul și muniția primite în timpul războiului. CAm asta se intampla cand astepti mila altora.

    Alamar13   •   10.07.2023, 23:25

    DMV2023   •  10.07.2023, 22:40

    @ Celor care vorbesc mult dar spun putine lucruri sau nimic. Nu le jignesc inteligenta, nu ca ar fi prea multa, dar nu auinteles nimic din ce am vrut sa spun. Georgia s-a bazat gresit pe SUA cand a atac Osetia. Inainte de a face o astfel de miscare trebuie sa aiba mai intai propriile forte/resurse si apoi sa astepte ajutorul care ar vi trebuit sa vina. In cazul Georgiei nu a venit. Si la final pentru a clarifica un aspect...in mediocritatea voastra faptul ca nu imi plac americanii ma transforma in filo rus? Analfabetii functionali sunteti voi cei care asteptati ajutorul, a se citi mila unuia sau altuia...Un singur exemplu. Colonelul Norton-Griffiths. In 1916 a incendiat la cererea Angliei campurile petroliere romanesti, rezervele de petrol si de grau. Guvernul britanic se angajează să plătească toate costurile refacerii la sfârșitul războiului. Dupa razboi...În cadrul proceselor, s-a recunoscut că România trebuia să primească despăgubiri de 10 milioane de lire,suma modica distrugerile fiind mult mai mari, dar trebuia să plătească la rândul ei 40 de milioane de lire pentru armamentul și muniția primite în timpul războiului. CAm asta se intampla cand astepti mila altora.

    Dle DMV, inteleg ca esti imbibat in Preconceptii si ca atare, in aceste situatii, Concluziile, oricare ar fi ele, trebuiesc sa se incadreze in preconceptiile pe care,din diferite motive,le consideri Adevar si Realitate. Chiar daca nu lasi Faptele sa stea in calea Preconceptiilor, aceasta nu inseamna ca ele au vreo tangenta cu Adevarul si Realitatea. Din pacate Adevarul si Realitatea, difera de preconceptiile dtale. Adevarul si Realitatea este ca nazistii imperialisti rusi au atacat Georgia, sub pretext, ca isi protejeaza cele cateva sute de etnici rusi, din regiunea Osetia. Binenteles, guvernul, populatia si armata Georgiei, au incercat sa isi mentina integritatea teritoriala. Dupa care, conform planului,dl Pootin, a inva...pardon: a eliberat Osetia. Rusii au nevoie de mai mult litoral la Marea Neagra. Dl Pootin, nici macar nu a fost original. El a copiat la indigo, scenariul din 1991, din Rep Moldova/Transnistria. Ai avea mai multa credibilitate,daca ai fi Onest. Fii onest, macar cu tine insuti. Propaghezi bazaconii, si cocomitent, faci asta ,muscand mana care te apara si hraneste. Nimic inteligent aici Numai auto discreditare si auto distrugere. Caracteristici tipice Patriotilor Mioritici.

      VolodimirZelenski   •   11.07.2023, 07:44

      Alamar13   •  10.07.2023, 23:25

      Dle DMV, inteleg ca esti imbibat in Preconceptii si ca atare, in aceste situatii, Concluziile, oricare ar fi ele, trebuiesc sa se incadreze in preconceptiile pe care,din diferite motive,le consideri Adevar si Realitate. Chiar daca nu lasi Faptele sa stea in calea Preconceptiilor, aceasta nu inseamna ca ele au vreo tangenta cu Adevarul si Realitatea. Din pacate Adevarul si Realitatea, difera de preconceptiile dtale. Adevarul si Realitatea este ca nazistii imperialisti rusi au atacat Georgia, sub pretext, ca isi protejeaza cele cateva sute de etnici rusi, din regiunea Osetia. Binenteles, guvernul, populatia si armata Georgiei, au incercat sa isi mentina integritatea teritoriala. Dupa care, conform planului,dl Pootin, a inva...pardon: a eliberat Osetia. Rusii au nevoie de mai mult litoral la Marea Neagra. Dl Pootin, nici macar nu a fost original. El a copiat la indigo, scenariul din 1991, din Rep Moldova/Transnistria. Ai avea mai multa credibilitate,daca ai fi Onest. Fii onest, macar cu tine insuti. Propaghezi bazaconii, si cocomitent, faci asta ,muscand mana care te apara si hraneste. Nimic inteligent aici Numai auto discreditare si auto distrugere. Caracteristici tipice Patriotilor Mioritici.

      Rusia, stat terorist.

    Alamar13   •   10.07.2023, 22:55

    DMV2023   •  10.07.2023, 22:40

    @ Celor care vorbesc mult dar spun putine lucruri sau nimic. Nu le jignesc inteligenta, nu ca ar fi prea multa, dar nu auinteles nimic din ce am vrut sa spun. Georgia s-a bazat gresit pe SUA cand a atac Osetia. Inainte de a face o astfel de miscare trebuie sa aiba mai intai propriile forte/resurse si apoi sa astepte ajutorul care ar vi trebuit sa vina. In cazul Georgiei nu a venit. Si la final pentru a clarifica un aspect...in mediocritatea voastra faptul ca nu imi plac americanii ma transforma in filo rus? Analfabetii functionali sunteti voi cei care asteptati ajutorul, a se citi mila unuia sau altuia...Un singur exemplu. Colonelul Norton-Griffiths. In 1916 a incendiat la cererea Angliei campurile petroliere romanesti, rezervele de petrol si de grau. Guvernul britanic se angajează să plătească toate costurile refacerii la sfârșitul războiului. Dupa razboi...În cadrul proceselor, s-a recunoscut că România trebuia să primească despăgubiri de 10 milioane de lire,suma modica distrugerile fiind mult mai mari, dar trebuia să plătească la rândul ei 40 de milioane de lire pentru armamentul și muniția primite în timpul războiului. CAm asta se intampla cand astepti mila altora.

    Repet: te incapatanezi in prostie. Sau pe engleza : Stuck on stupid. Dta chiar nu intelegi dle DMV, ca Osetia, nu a fost niciodata, un Stat, ci o parte din Georgia ( Gruzia)? Ca atare, Georgia nu are cum sa se auto atace. Este chiar atat de greu de digerat, aceasta notiune elementara? Chiar dta ai scris anterior, ca acesta a fost un exemplu gresit, pe care l-ai dat Acum revii la el cu incapatanare si continui cu acesta aberatie. Te rog, inceteaza aceasta incapatanare de a te auto discredita. Ai fi mai putin penibil, daca m- ai injura.

      DMV2023   •   10.07.2023, 23:08

      Alamar13   •  10.07.2023, 22:55

      Repet: te incapatanezi in prostie. Sau pe engleza : Stuck on stupid. Dta chiar nu intelegi dle DMV, ca Osetia, nu a fost niciodata, un Stat, ci o parte din Georgia ( Gruzia)? Ca atare, Georgia nu are cum sa se auto atace. Este chiar atat de greu de digerat, aceasta notiune elementara? Chiar dta ai scris anterior, ca acesta a fost un exemplu gresit, pe care l-ai dat Acum revii la el cu incapatanare si continui cu acesta aberatie. Te rog, inceteaza aceasta incapatanare de a te auto discredita. Ai fi mai putin penibil, daca m- ai injura.

      In spiritul celor spuse de tine Serbia s-a autotacat cand a vrut sa pastreze Kosovo in granitele nationale. Esti penibil baiete.

Alamar13   •   10.07.2023, 22:01

Nu doresc sa fiu acuzat ca atac in mod gratuit educatia si inteligenta unor comentatori. Cand o fac, ma bazez pe comentariile dmnealor. Exemplu :Comentariul inital al dlui DMV. Acesta afirma ca USA a abandonat Georgia. Dupa care, in urmatoarele comentarii, se smiorcaie, ca aceeasi abandonisti, americani, isi baga nasul in afacerile pasnicilor europeni, si isi implementeaza interesele lor meschine(care prin coincidenta, sunt similare cu cele ale Romaniei). Aceasta este Contradictie de marimea unui munte. In anii '70 si '80, cand eram prin scoli, prin Romania, Concluzia unei situatii, via Logica, se invata in clasa a IV a( ptr. Absolventii de liceu: IV=4). Analfabetismul Functional, in.plina parada.

    DMV2023   •   10.07.2023, 22:24

    Alamar13   •  10.07.2023, 22:01

    Nu doresc sa fiu acuzat ca atac in mod gratuit educatia si inteligenta unor comentatori. Cand o fac, ma bazez pe comentariile dmnealor. Exemplu :Comentariul inital al dlui DMV. Acesta afirma ca USA a abandonat Georgia. Dupa care, in urmatoarele comentarii, se smiorcaie, ca aceeasi abandonisti, americani, isi baga nasul in afacerile pasnicilor europeni, si isi implementeaza interesele lor meschine(care prin coincidenta, sunt similare cu cele ale Romaniei). Aceasta este Contradictie de marimea unui munte. In anii '70 si '80, cand eram prin scoli, prin Romania, Concluzia unei situatii, via Logica, se invata in clasa a IV a( ptr. Absolventii de liceu: IV=4). Analfabetismul Functional, in.plina parada.

    Dupa cum spuneam...vorbesti mult dar spui putine lucruri sau nimic. Nu iti jignesc inteligenta, nu ca ar fi prea multa, dar nu ai inteles nimic din ce am vrut sa spun. Georgia s-a bazat gresit pe SUA cand a atac Osetia. Inainte de a face o astfel de miscare trebuie sa te bazezi mai intai pe propriile forte si apoi pe ajutorul care va veni. In cazul Georgiei nu a venit. Si la final pentru a clarifica un aspect...in mediocritatea ta si a celor cat tine faptul ca nu imi plac americanii ma transforma in filo rus?

Alamar13   •   10.07.2023, 20:57

@ DMV Scopul declarat de nenumarate ori de dl Pootin, de a consuma oxigenul acestei planete este acela de a re forma teritoriile URSS( nu ideologic). Deasemenea dl Pootin, insista ca Europa de Est sa revina la statutul anului 1997. Asta implica , ca Romania,Polonia,Tarile Baltice,etc., sa renunte atat la apartenenta NATO, cat si la UE. Dle Pattiot Mioritc,DMV, daca porcii astia de imperialisti americani,nu si-ar fi pus in aplicare " ineresele lor mescine si egoiste", si nu ar fi ajutat Ucraina, absolut de loc,din 2014, incoace si mai ales dupa Febr. 2022, cam cum si unde?ar fi acum Rep. Moldova,Polonia,Tarile Baltice, Caucazul, Finlanda, etc? Iti spun eu. Daca porcii de imperialisti americani, pe care ai scuipi in ochi, nu isi aparau intereselor lor meschine si daunatoare Romaniei, astazi discutam despre cat de curand Romania,va trebui sa revina la statutul anului 1997, luand in consideratie, cei peste 200.000 de militari rusi, masati la Prut? In acest caz,daca cumva porcii de imperialisti americani, ar trebui sau nu, sa intrvina si sa isi puna in aplicare interesele lor hegemoniste care disturba pacea in Europa si existenta Romaniei. Voi incheia cu atat: Analfabetism Functional. Nu ai nevoie de Studii Superioare, in ordine sa citesti declaratiile si intentiile,deschise si clare, ale dlui Pootin.

Alamar13   •   10.07.2023, 20:30

@ DMV continuare.. Acest comportament nu duce decat la concluzia ca in Romania permeaza o mentalitate de : Pseudo patriotism, Nepasre, Moaca si Lasitate. Dar este si mai rau. O mare parte din populatia Romaniei, *** *** vor si Protectie si Bani, dar si sa ai scuipe in ochi, pe cei care le ofera ambele. O alta caracteristica mioritica: INGRATITUDINE CRASA, si mentalitare bolnava ca aceasta Moaca, se cuvine de la sine, Romaniei si romanilor. Despre politicienii din Romania, pe care dta si conationalii dtale , de 3 decenii , concomitent ai votati si injurati. In ultulimele luni de zile, dupa o absenta de cateva decenii de contact cu politica din Romania, si citind atat articolele din Media din Romania, cat si mii de comentarii, ale electoratului mioritic, am ajuns la concluzia definitiva , ca in comparatie cu electoratul roman, cei alesi , sunt niste genii, in comparatie cu cei care ai voteaza. Repet: cel.mai neglijat obiect din casele romanilor,in ultimele 3 decenii, sunt: OGLINZILE. Daca sutele de mii de Patrioti Mioritici , s-ar Inrola, Romania ar fi luata in Setios si Respectata. Precum Polonia.

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    DMV2023   •   10.07.2023, 21:53

    Alamar13   •  10.07.2023, 20:30

    @ DMV continuare.. Acest comportament nu duce decat la concluzia ca in Romania permeaza o mentalitate de : Pseudo patriotism, Nepasre, Moaca si Lasitate. Dar este si mai rau. O mare parte din populatia Romaniei, *** *** vor si Protectie si Bani, dar si sa ai scuipe in ochi, pe cei care le ofera ambele. O alta caracteristica mioritica: INGRATITUDINE CRASA, si mentalitare bolnava ca aceasta Moaca, se cuvine de la sine, Romaniei si romanilor. Despre politicienii din Romania, pe care dta si conationalii dtale , de 3 decenii , concomitent ai votati si injurati. In ultulimele luni de zile, dupa o absenta de cateva decenii de contact cu politica din Romania, si citind atat articolele din Media din Romania, cat si mii de comentarii, ale electoratului mioritic, am ajuns la concluzia definitiva , ca in comparatie cu electoratul roman, cei alesi , sunt niste genii, in comparatie cu cei care ai voteaza. Repet: cel.mai neglijat obiect din casele romanilor,in ultimele 3 decenii, sunt: OGLINZILE. Daca sutele de mii de Patrioti Mioritici , s-ar Inrola, Romania ar fi luata in Setios si Respectata. Precum Polonia.

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Vorbesti mult si spui putine lucruri...Iti dau un exemplu pe care ma indoiesc ca il vei intelege. Faci parte din categoria purtatorilor de ochelari de cal. In 1990 April Glaspie, abasadorul american, il informeaza pe Saddam Hussein ca SUA nu au nicio opinie in problemele pe care Irak-ul le are cu Kuwait privind granita comuna. Deasemenea secretarul de stat James Baker a transmis acelasi mesaj. A fost o invitatie pentru Saddam Hussein sa atace Kuwait. Ce a urmat dupa...este istorie. SUA are o lunga istorie in a folosi pe toatat lumea si a abandona pe toata lumea atunci cand interesele o cer.

      Alamar13   •   10.07.2023, 22:27

      DMV2023   •  10.07.2023, 21:53

      Vorbesti mult si spui putine lucruri...Iti dau un exemplu pe care ma indoiesc ca il vei intelege. Faci parte din categoria purtatorilor de ochelari de cal. In 1990 April Glaspie, abasadorul american, il informeaza pe Saddam Hussein ca SUA nu au nicio opinie in problemele pe care Irak-ul le are cu Kuwait privind granita comuna. Deasemenea secretarul de stat James Baker a transmis acelasi mesaj. A fost o invitatie pentru Saddam Hussein sa atace Kuwait. Ce a urmat dupa...este istorie. SUA are o lunga istorie in a folosi pe toatat lumea si a abandona pe toata lumea atunci cand interesele o cer.

      Si dta si raposatul Saddam Hussein ati ajuns la o concluzie eronata.

    steaua1990   •   10.07.2023, 21:05

    Alamar13   •  10.07.2023, 20:30

    @ DMV continuare.. Acest comportament nu duce decat la concluzia ca in Romania permeaza o mentalitate de : Pseudo patriotism, Nepasre, Moaca si Lasitate. Dar este si mai rau. O mare parte din populatia Romaniei, *** *** vor si Protectie si Bani, dar si sa ai scuipe in ochi, pe cei care le ofera ambele. O alta caracteristica mioritica: INGRATITUDINE CRASA, si mentalitare bolnava ca aceasta Moaca, se cuvine de la sine, Romaniei si romanilor. Despre politicienii din Romania, pe care dta si conationalii dtale , de 3 decenii , concomitent ai votati si injurati. In ultulimele luni de zile, dupa o absenta de cateva decenii de contact cu politica din Romania, si citind atat articolele din Media din Romania, cat si mii de comentarii, ale electoratului mioritic, am ajuns la concluzia definitiva , ca in comparatie cu electoratul roman, cei alesi , sunt niste genii, in comparatie cu cei care ai voteaza. Repet: cel.mai neglijat obiect din casele romanilor,in ultimele 3 decenii, sunt: OGLINZILE. Daca sutele de mii de Patrioti Mioritici , s-ar Inrola, Romania ar fi luata in Setios si Respectata. Precum Polonia.

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Da, inca ceva si te las, imi pare rau pt tine, esti epuizat si tu ca si "zelenski", colegul tau, nu meriti nici tu atentie! Spor la treaba! Nu va mai crede nimeni oricum, vaccineaza-te! Am vrut sa spun, obisnuieste-te! :) )

      Alamar13   •   10.07.2023, 22:35

      steaua1990   •  10.07.2023, 21:05

      Da, inca ceva si te las, imi pare rau pt tine, esti epuizat si tu ca si "zelenski", colegul tau, nu meriti nici tu atentie! Spor la treaba! Nu va mai crede nimeni oricum, vaccineaza-te! Am vrut sa spun, obisnuieste-te! :) )

      Ah! Da. Intotdeauna, in polemica mea cu Patriotii Mioritici, ma intreb:cat va dura, pana cand Atacul la Persoana?va inlocui bruma de inteligenta. Trebuie sa marturisesc, bruma dtale dle DMV, a fost putin mai groasa. De obicei, Patriotii Mioritici, isi epuizeaza asa zisele argumente, dupa primul comentariu, si folosesc Atacul la Persoana, in schimbul Realitatii, Logicii si Bunului Simt.

        steaua1990   •   11.07.2023, 09:36

        Alamar13   •  10.07.2023, 22:35

        Ah! Da. Intotdeauna, in polemica mea cu Patriotii Mioritici, ma intreb:cat va dura, pana cand Atacul la Persoana?va inlocui bruma de inteligenta. Trebuie sa marturisesc, bruma dtale dle DMV, a fost putin mai groasa. De obicei, Patriotii Mioritici, isi epuizeaza asa zisele argumente, dupa primul comentariu, si folosesc Atacul la Persoana, in schimbul Realitatii, Logicii si Bunului Simt.

        Minti! Cum era cu "proiectia" aia? Pai tu ne reduci la 0(zero) pe toti ceibcare avem alte opinii si alte credinte si eu nu am voie sa-ti spun ca nu mai meriti atentia nimanui? Pe bune?! Imi pare rau ca nu pot sa scriu atat dar ti-as fi demontat pe rand fiecare afirmatie ma rezum la atat: Tu pari frustrat doar pt ca cineva a indraznit sa-ti critice stapanii, nato ne-a obligat sa renuntam la armata nu eu nu am mai vrut, ue a vrut sa dezmembreze toata industria si agricultura romaneasca si sa vanda resursele nu noi am vrut neaparat sa parasim tara, am ramas fara locuri de munca sau insuficient platite, nu noi am cerut armata straina in teritoriu(iohanis minte) e interesul lor sa fie aici si sunt platiti regeste, in fine tot am impresia ca-mi pierd timpul. Mult succes! Sper sa nu te mai simti atacat dar data viitoare o sa ma abtin sa-ti mai raspund daca o tii tot asa.

Alamar13   •   10.07.2023, 20:14

@ DMV Din nefericire, unul din caracteristicile mentalitatii mioritice,este: Incapatanarea in Prosie si Auto distrugere. Binenteles ca Supraputerea Lumii are ca Interes, diminuarea sau/si eliminarea Guvernelor(nu a populatiei, precum nazistii rusi si maoistii chinezi). Regretabil, ANALFABETISMUL FUNCTIONAL(sau ne), impoedica o mare masa a ce a mai ramas din populatia .ioritica sa continue aceasta idee si sa se intrebe: Interesele Romaniei si viitorul familiei mele are de castigat sau de pierdut, cu USA sau cu Rusia ? ATAT! O intrebare elementara. Dta ce crezi dle Patriot Mioritic, cine este mai destept si cine este mai prost? Dta si masa amorfa de Analfabeti Functionali, din Romania? Sau sute de milioane de : polonezii, finlandezii, britanicii, filipinezii, vietnamezii, israelienii,canadienii,japonezii,sud coreenii, australienii,etc.,etc. sau dta? Cam care crezi dta ca probabilitatea ca ecesti sute de milioane de persoane sa fie proate,iar dta si cele cate sute de mii de Patrioti Mioritici, sa fie niste Genii Carpatine? Acum, despre asa zisa ar.ata mioritica si apararea Romaniei. Incepand cu dl Iohannis,Ciolacu si terminand cu dta, am citit si obsetvat ca toti romanii insista ca Altii sacapre Romania. Eu te intreb: Exista un singur, trist si singuratix neuron in creierul dtale care doreste sa se Inroleze si sa isi apere tara pe care o adora? Dupa cum se vede: NU! Dta ai vrea ca Romania sa aiba mai multi militari.Dar nu dta si copii dtale. ALTII. Va urma

    steaua1990   •   10.07.2023, 20:34

    Alamar13   •  10.07.2023, 20:14

    @ DMV Din nefericire, unul din caracteristicile mentalitatii mioritice,este: Incapatanarea in Prosie si Auto distrugere. Binenteles ca Supraputerea Lumii are ca Interes, diminuarea sau/si eliminarea Guvernelor(nu a populatiei, precum nazistii rusi si maoistii chinezi). Regretabil, ANALFABETISMUL FUNCTIONAL(sau ne), impoedica o mare masa a ce a mai ramas din populatia .ioritica sa continue aceasta idee si sa se intrebe: Interesele Romaniei si viitorul familiei mele are de castigat sau de pierdut, cu USA sau cu Rusia ? ATAT! O intrebare elementara. Dta ce crezi dle Patriot Mioritic, cine este mai destept si cine este mai prost? Dta si masa amorfa de Analfabeti Functionali, din Romania? Sau sute de milioane de : polonezii, finlandezii, britanicii, filipinezii, vietnamezii, israelienii,canadienii,japonezii,sud coreenii, australienii,etc.,etc. sau dta? Cam care crezi dta ca probabilitatea ca ecesti sute de milioane de persoane sa fie proate,iar dta si cele cate sute de mii de Patrioti Mioritici, sa fie niste Genii Carpatine? Acum, despre asa zisa ar.ata mioritica si apararea Romaniei. Incepand cu dl Iohannis,Ciolacu si terminand cu dta, am citit si obsetvat ca toti romanii insista ca Altii sacapre Romania. Eu te intreb: Exista un singur, trist si singuratix neuron in creierul dtale care doreste sa se Inroleze si sa isi apere tara pe care o adora? Dupa cum se vede: NU! Dta ai vrea ca Romania sa aiba mai multi militari.Dar nu dta si copii dtale. ALTII. Va urma

    Fenomenal! Hai ca-ti explic pe scurt, raul a fost facut, greu mai refaci armata romana, daca nu se scotea stagiul militar in ro acum inclusiv eu eram rezervist gata de mobilizare oricand(am sub 35ani) 2. Era bine sa fim ca Turcia, de exemplu, si in nato si cu sua si nici rusii nu prea au curaj sa se incrunte la ei, ba chiar le cer ajutorul. Era bine asa, eu cred ca da! Tu ii dai cu traiasca America in sus si in jos. Stai linistit, in caz de ceva pentru america o sa mori, sper ca esti fericit. Uite ca reusesc sa nu te cataloghez sau etichetez in niciun fel, poate incerci si tu! Bafta!

      Alamar13   •   11.07.2023, 04:37

      steaua1990   •  10.07.2023, 20:34

      Fenomenal! Hai ca-ti explic pe scurt, raul a fost facut, greu mai refaci armata romana, daca nu se scotea stagiul militar in ro acum inclusiv eu eram rezervist gata de mobilizare oricand(am sub 35ani) 2. Era bine sa fim ca Turcia, de exemplu, si in nato si cu sua si nici rusii nu prea au curaj sa se incrunte la ei, ba chiar le cer ajutorul. Era bine asa, eu cred ca da! Tu ii dai cu traiasca America in sus si in jos. Stai linistit, in caz de ceva pentru america o sa mori, sper ca esti fericit. Uite ca reusesc sa nu te cataloghez sau etichetez in niciun fel, poate incerci si tu! Bafta!

      @ DMV Folosesti schimbarea sistemului militar ca o scuza. Repet : la varsta dtale , TE POTI INROLA , astazi. MApN angajeaza. Tot astazi.Te poti inrola ca rezervist daca doresti.

steaua1990   •   10.07.2023, 17:54

S-a scos articolul despre marea confruntare dintre nato si rusia :)) Il gasiti doar in "stiri externe". D-aia a esuat si plandemia ca astia sunt atat de destepti ca uita ce tre sa minta si ce tre sa nu spuna deloc, ii ia gura pe dinainte!! :))

pikpik   •   10.07.2023, 17:01

NATO in stil Alba-neagra...

    VolodimirZelenski   •   10.07.2023, 17:19

    pikpik   •  10.07.2023, 17:01

    NATO in stil Alba-neagra...

    Minti.

DMV2023   •   10.07.2023, 16:17

Sfanta ipocrizie...Georgia ataca Osetia. Daca cineva se intreaba la indemnul cui...poate suna la ambasada SUA pentru a afla raspunsul. Rusia, intervine. Georgia este abandonata de SUA. Ucraina incearca cumva acelasi scenariu. Doar ca de acesta data difera doar implicarea SUA. Garantiile...cam cate au fost oferite si Romaniei de *** Churchill cand a imartit Europa de Est *** cu Stalin. SUA are probleme interne. Alegerile se apropie. Deja republicanii conditioneaza ajutorul. Franta se indreapta si ea spre extrema drepata in urma islamizarii accentuate. Anglia cu capitala la Londonistan...este deja islamizata. Cine ofera garantii? Romania?

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Alamar13   •   10.07.2023, 18:18

    DMV2023   •  10.07.2023, 16:17

    Sfanta ipocrizie...Georgia ataca Osetia. Daca cineva se intreaba la indemnul cui...poate suna la ambasada SUA pentru a afla raspunsul. Rusia, intervine. Georgia este abandonata de SUA. Ucraina incearca cumva acelasi scenariu. Doar ca de acesta data difera doar implicarea SUA. Garantiile...cam cate au fost oferite si Romaniei de *** Churchill cand a imartit Europa de Est *** cu Stalin. SUA are probleme interne. Alegerile se apropie. Deja republicanii conditioneaza ajutorul. Franta se indreapta si ea spre extrema drepata in urma islamizarii accentuate. Anglia cu capitala la Londonistan...este deja islamizata. Cine ofera garantii? Romania?

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Deci Ferma Trolilor lui Prigojin,nu a fost inchisa. Dar trebuie sa recunosc aceasta performanta. Atata minciuna,fals,ignoranta,analfabetism istoric,lipsa logicii si fantezie,concentrate toate in acest idiotic comentariu,este greu de atins. "Georgia a atacat Osetia". In traducere ptr Analfabetii Finctionali : Romania ataca Oltenia. USA nu a abandonat Georgia. America,nu are absolt nici un Tratat, sau orice intelegere cu guvernul Georgiei vizavi de apararea si integritatea teritoriala a acestei tari. Deci,USA, nu a abandonat pe nimenin si nimic.Fantezie.Unul din motive,este acela ca guvernul Georgiei este unul pro nazist rus. Churchill NU A DAT ABSOLUT NICI O GARANTIE NICIODATA,vizavi de integritatea Romaniei,ptr simplul motiv,ca Romania era aliata cu Nazistii si nu cu Aliatii. Dar asa intelegi cand inveti Istoria la Bufet si citesti propaganda nazista rusa. Ce s-a intamplat in Georgia/Oseti,este exact ce s-a intamplat in Rep Moldova/Transnistria, Ucraina/Donbas,Ucraina/Crimea,Germania/Kronstad. Rusia nazista, China maoista si Iranul islamo-nazist, sunt mult mai instabile, decat Franta sau UK. Pe primele,numai teroarea,amenintarea si frica, mai mentin la putere, eceste regimuri toxice ale sistemului solar. La sfarsit tu intrebi, ca un bun Patriot Mioritic,"cine ofera garantii Romaniei?". Un lucru este cert: Nu tu.Si nici Patrioti Mioritici, care imput Romania.

      .ZORRO.   •   10.07.2023, 22:04

      Alamar13   •  10.07.2023, 18:18

      Deci Ferma Trolilor lui Prigojin,nu a fost inchisa. Dar trebuie sa recunosc aceasta performanta. Atata minciuna,fals,ignoranta,analfabetism istoric,lipsa logicii si fantezie,concentrate toate in acest idiotic comentariu,este greu de atins. "Georgia a atacat Osetia". In traducere ptr Analfabetii Finctionali : Romania ataca Oltenia. USA nu a abandonat Georgia. America,nu are absolt nici un Tratat, sau orice intelegere cu guvernul Georgiei vizavi de apararea si integritatea teritoriala a acestei tari. Deci,USA, nu a abandonat pe nimenin si nimic.Fantezie.Unul din motive,este acela ca guvernul Georgiei este unul pro nazist rus. Churchill NU A DAT ABSOLUT NICI O GARANTIE NICIODATA,vizavi de integritatea Romaniei,ptr simplul motiv,ca Romania era aliata cu Nazistii si nu cu Aliatii. Dar asa intelegi cand inveti Istoria la Bufet si citesti propaganda nazista rusa. Ce s-a intamplat in Georgia/Oseti,este exact ce s-a intamplat in Rep Moldova/Transnistria, Ucraina/Donbas,Ucraina/Crimea,Germania/Kronstad. Rusia nazista, China maoista si Iranul islamo-nazist, sunt mult mai instabile, decat Franta sau UK. Pe primele,numai teroarea,amenintarea si frica, mai mentin la putere, eceste regimuri toxice ale sistemului solar. La sfarsit tu intrebi, ca un bun Patriot Mioritic,"cine ofera garantii Romaniei?". Un lucru este cert: Nu tu.Si nici Patrioti Mioritici, care imput Romania.

      Gandalf, te recunosc... De ce ti-ai schimbat porecla de succes? ***

      Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

      steaua1990   •   10.07.2023, 18:32

      Alamar13   •  10.07.2023, 18:18

      Deci Ferma Trolilor lui Prigojin,nu a fost inchisa. Dar trebuie sa recunosc aceasta performanta. Atata minciuna,fals,ignoranta,analfabetism istoric,lipsa logicii si fantezie,concentrate toate in acest idiotic comentariu,este greu de atins. "Georgia a atacat Osetia". In traducere ptr Analfabetii Finctionali : Romania ataca Oltenia. USA nu a abandonat Georgia. America,nu are absolt nici un Tratat, sau orice intelegere cu guvernul Georgiei vizavi de apararea si integritatea teritoriala a acestei tari. Deci,USA, nu a abandonat pe nimenin si nimic.Fantezie.Unul din motive,este acela ca guvernul Georgiei este unul pro nazist rus. Churchill NU A DAT ABSOLUT NICI O GARANTIE NICIODATA,vizavi de integritatea Romaniei,ptr simplul motiv,ca Romania era aliata cu Nazistii si nu cu Aliatii. Dar asa intelegi cand inveti Istoria la Bufet si citesti propaganda nazista rusa. Ce s-a intamplat in Georgia/Oseti,este exact ce s-a intamplat in Rep Moldova/Transnistria, Ucraina/Donbas,Ucraina/Crimea,Germania/Kronstad. Rusia nazista, China maoista si Iranul islamo-nazist, sunt mult mai instabile, decat Franta sau UK. Pe primele,numai teroarea,amenintarea si frica, mai mentin la putere, eceste regimuri toxice ale sistemului solar. La sfarsit tu intrebi, ca un bun Patriot Mioritic,"cine ofera garantii Romaniei?". Un lucru este cert: Nu tu.Si nici Patrioti Mioritici, care imput Romania.

      Doar sa aruncati cu noroi stii si cica voi sunteti de partea alora buni si drepti care apara europa de rusi si de mai stiu eu cine, dar voi jigniti, etichetati, pe oricine asa la gramada. Poate ti-a dat omul exemplul gresit, era mai bun ala cu serbia si kosovo? P-ala te faci ca nu-l vezi corectule!

        Alamar13   •   10.07.2023, 19:05

        steaua1990   •  10.07.2023, 18:32

        Doar sa aruncati cu noroi stii si cica voi sunteti de partea alora buni si drepti care apara europa de rusi si de mai stiu eu cine, dar voi jigniti, etichetati, pe oricine asa la gramada. Poate ti-a dat omul exemplul gresit, era mai bun ala cu serbia si kosovo? P-ala te faci ca nu-l vezi corectule!

        Pshihiatristii numesc acest comportament: PROIECTIE. Adica o persoana, Proiecteaza si acuza, pe ALTII, de Propriul Comportament si Idei. Nu eu am regurgitat voma nazistilor rusi de mai sus,ci dta. Deasemenea, nu eu, am decis sa deviez de la Subiectul Articolului, care se refera la Ucraina si NATO,si nu la ineptiile pe care le-ai debitat mai sus. Acum, ai derapat la Kosovo si Serbia, de acum aproape 3 decade in urma. Cand oportunitatea se va prezenta,pe marginea unui viitor articol, putem dezbate acel subiect. Exista o regula de baza in comportamentul Primatelor: NU MUSCA MANA CARE TE APARA SI HRANESTE. Tu, ca un bun educat si dedicat Patriot Mioritic,o faci cu seminatate si cu o Ignoranta crasa. La INSISTENTA, IMPLORAREA si CERERILE guvernului roman, pe care il votezi de buna voie si nesilit de nimeni, USA, a acceptat Romania in NATO, si prin aceasta GARANTEAZA,integritatea tarii pe, se presupune,ca o adori si iti garanteaza dtale si copiilor dtale ziua de maine,calatorii pe litoral, si cafeaua de dimineata, in liniste. Mai mult. Peste 4000 de militari americani,despartiti de copiii lor, dislocati la Mihail Kogalniceanu,iti garanteaza Libertatea sa ai scuipi in ochi. Si UE, binenteles, iti subsidiaza bonusurile de masa. Daca cumva nu ai inteles absolut nimic din ce am scris,te rog,cel putin retine un simplu lucru: NU MUSCA MANA CARE TE APARA SI TE HRANESTE.

          steaua1990   •   10.07.2023, 19:33

          Alamar13   •  10.07.2023, 19:05

          Pshihiatristii numesc acest comportament: PROIECTIE. Adica o persoana, Proiecteaza si acuza, pe ALTII, de Propriul Comportament si Idei. Nu eu am regurgitat voma nazistilor rusi de mai sus,ci dta. Deasemenea, nu eu, am decis sa deviez de la Subiectul Articolului, care se refera la Ucraina si NATO,si nu la ineptiile pe care le-ai debitat mai sus. Acum, ai derapat la Kosovo si Serbia, de acum aproape 3 decade in urma. Cand oportunitatea se va prezenta,pe marginea unui viitor articol, putem dezbate acel subiect. Exista o regula de baza in comportamentul Primatelor: NU MUSCA MANA CARE TE APARA SI HRANESTE. Tu, ca un bun educat si dedicat Patriot Mioritic,o faci cu seminatate si cu o Ignoranta crasa. La INSISTENTA, IMPLORAREA si CERERILE guvernului roman, pe care il votezi de buna voie si nesilit de nimeni, USA, a acceptat Romania in NATO, si prin aceasta GARANTEAZA,integritatea tarii pe, se presupune,ca o adori si iti garanteaza dtale si copiilor dtale ziua de maine,calatorii pe litoral, si cafeaua de dimineata, in liniste. Mai mult. Peste 4000 de militari americani,despartiti de copiii lor, dislocati la Mihail Kogalniceanu,iti garanteaza Libertatea sa ai scuipi in ochi. Si UE, binenteles, iti subsidiaza bonusurile de masa. Daca cumva nu ai inteles absolut nimic din ce am scris,te rog,cel putin retine un simplu lucru: NU MUSCA MANA CARE TE APARA SI TE HRANESTE.

          Am inteles ce vrei sa zici, sunt de acord ca am deviat de la subiect dar nu eu am scris tot ceea ce zici tu ca sunt aberatii si nici nu prea ma intereseaza subiectele cu kosovo si restul. In rest nu crezi nici tu ce spui p-acolo, nato nu ne apara deloc, doar ne foloseste in interesul tarilor puternice, aia 4000soldati preferam sa fie romani, elite romanesti, nu sunt in niciun caz sa ne apere pe noi, apara interesele tarii lor, nu e ca si cum daca ne ataca rusia in urmatorii ani, ca urmare a inplicarii peste masura in razboi inpotriva rusiei va murii vreun strain pentru noi, tot noi vom fi carne de tun pentru interesele altora pentru ca interesul nostru nr. 1 e SA FIE PACE! Pentru noi nu ar trebui sa conteze cine a gresit in razboiul asta ci sa facem cumva sa ramanem pe dinafara, in pace! N-o da in psihiatrie cu mine ca nu merge. Sunt de acord si ca nu alte tari sunt vinovate pentru situatia noastra ci conducatorii nostrii tradatori, fara ei sau cu altii poate aveam si noi un cuvant de spus si nu eram expusi si nu invoca frica acum, nu cred ca nu esti de acord cu mine ca e mai bine viu si fara razboi decat mort! Ucraina e distrusa, chiar daca o sa castige nu-i mai ajuta cu nimic, nu-si vor mai recupera vietile nici supravietuitorii, pt ucrainienii de rand era mai bine sa ramana de partea rusiei fara razboi, ce crezi ca le-ar fi facut rusii? Cel mult cam ce le fac Bielorusilor, adica ii folosesc la nevoie dar atata timp cat e pace pericolul era infinit mai mic!

    hristo33   •   10.07.2023, 17:07

    DMV2023   •  10.07.2023, 16:17

    Sfanta ipocrizie...Georgia ataca Osetia. Daca cineva se intreaba la indemnul cui...poate suna la ambasada SUA pentru a afla raspunsul. Rusia, intervine. Georgia este abandonata de SUA. Ucraina incearca cumva acelasi scenariu. Doar ca de acesta data difera doar implicarea SUA. Garantiile...cam cate au fost oferite si Romaniei de *** Churchill cand a imartit Europa de Est *** cu Stalin. SUA are probleme interne. Alegerile se apropie. Deja republicanii conditioneaza ajutorul. Franta se indreapta si ea spre extrema drepata in urma islamizarii accentuate. Anglia cu capitala la Londonistan...este deja islamizata. Cine ofera garantii? Romania?

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    cum mai Georgia ataca Osetia? e cum ar ataca Romania harghita.)) deci... Georgia se ataca singura? Ucraina pe cine a atacat? bai asta, postezi din tiraspol? sau moskba?

      DMV2023   •   10.07.2023, 17:51

      hristo33   •  10.07.2023, 17:07

      cum mai Georgia ataca Osetia? e cum ar ataca Romania harghita.)) deci... Georgia se ataca singura? Ucraina pe cine a atacat? bai asta, postezi din tiraspol? sau moskba?

      Este ca si cand Kosovo ar ataca Serbia. Iar Serbia ar fi si a fost obligata sa accepte independenta prorpriei provincii. Sub protectia SUA. Dreptatea este pentru cei puternici. Ceilalti...in functie de nevoi.

        hristo33   •   10.07.2023, 18:15

        DMV2023   •  10.07.2023, 17:51

        Este ca si cand Kosovo ar ataca Serbia. Iar Serbia ar fi si a fost obligata sa accepte independenta prorpriei provincii. Sub protectia SUA. Dreptatea este pentru cei puternici. Ceilalti...in functie de nevoi.

        Serbia a atacat in Kosovo, nu invers, trebuia sa te rezumi la atat. Georgia si-a capatat independenta in anii 90. Osetia de sud face parte din Georgia, fapt recunoscut international. Rusia si-a trimis trupe in osetia. esti incoerent))

          steaua1990   •   10.07.2023, 18:35

          hristo33   •  10.07.2023, 18:15

          Serbia a atacat in Kosovo, nu invers, trebuia sa te rezumi la atat. Georgia si-a capatat independenta in anii 90. Osetia de sud face parte din Georgia, fapt recunoscut international. Rusia si-a trimis trupe in osetia. esti incoerent))

          cum mha a atacat serbia pe kosovo nu e ca si cand ar ataca romania pe oltenia?! : ) ) iar sunteti amuzanti! Nu trebuia sa se implice nimeni in treburile serbiei cu kosovo indiferent de motiv era strict treaba lor!

      VolodimirZelenski   •   10.07.2023, 17:20

      hristo33   •  10.07.2023, 17:07

      cum mai Georgia ataca Osetia? e cum ar ataca Romania harghita.)) deci... Georgia se ataca singura? Ucraina pe cine a atacat? bai asta, postezi din tiraspol? sau moskba?

      Posteaza din fundul sticlei de vodka.

    VolodimirZelenski   •   10.07.2023, 16:29

    DMV2023   •  10.07.2023, 16:17

    Sfanta ipocrizie...Georgia ataca Osetia. Daca cineva se intreaba la indemnul cui...poate suna la ambasada SUA pentru a afla raspunsul. Rusia, intervine. Georgia este abandonata de SUA. Ucraina incearca cumva acelasi scenariu. Doar ca de acesta data difera doar implicarea SUA. Garantiile...cam cate au fost oferite si Romaniei de *** Churchill cand a imartit Europa de Est *** cu Stalin. SUA are probleme interne. Alegerile se apropie. Deja republicanii conditioneaza ajutorul. Franta se indreapta si ea spre extrema drepata in urma islamizarii accentuate. Anglia cu capitala la Londonistan...este deja islamizata. Cine ofera garantii? Romania?

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Esti incoerent.

      steaua1990   •   10.07.2023, 17:46

      VolodimirZelenski   •  10.07.2023, 16:29

      Esti incoerent.

      Tu esti neserios! Te zbati degeaba nu te mai ia nimeni in considerare

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close