DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri Externe Acasa | Ştiri | Știri Externe

Ucraina vrea un scut aerian cu sisteme mobilizate în Polonia și în România. Subiectul ar urma să fie discutat la summitul NATO de la Washington

« Înapoi la articol

Comentarii (33)

parpalache   •   30.06.2024, 22:06

Hotararea(creerii „scutului aerian cu sisteme mobilizate”in Polonia și România)-de unde NATO sa intervina DIRECT(nu mascat ca pâna acum)și sa doboare rachete rusești in spațiul de deasupra Ucrainei-e o simpla formalitate!Iata ca România-va fi bagata... Direct in razboi!Nu mai știu ce prevede Constituția-daca nu cumva Parlamentul trebuie sa se pronunțe!Cinstit ar fi fost un referendum!

Adevarat_Neadevarat   •   29.06.2024, 10:16

SUA are granita directa cu Rusia, ii poate ataca oricand doreste. Dar nu o face, pentru ca are prostii de serviciu care executa ordine sinucigase. In primele 2 razboaie mondiale SUA a stat acasa cuminte si a produs arme, a inflorit economic si in afara de incidentul Pearl Harbor nu au fost atacati pe teritoriul tarii lor. Ce ti-ai putea dori mai mult in cazul unui razboi? Propun Romaniei sa incurajeze SUA sa atace Rusia direct din Alaska, iar noi ii vom ajuta construind fabrici pentru a le livra orice au nevoie. Suna a nebunie? Pai asta ne spun ei noua acum...

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   30.06.2024, 17:41

    Adevarat_Neadevarat   •  29.06.2024, 10:16

    SUA are granita directa cu Rusia, ii poate ataca oricand doreste. Dar nu o face, pentru ca are prostii de serviciu care executa ordine sinucigase. In primele 2 razboaie mondiale SUA a stat acasa cuminte si a produs arme, a inflorit economic si in afara de incidentul Pearl Harbor nu au fost atacati pe teritoriul tarii lor. Ce ti-ai putea dori mai mult in cazul unui razboi? Propun Romaniei sa incurajeze SUA sa atace Rusia direct din Alaska, iar noi ii vom ajuta construind fabrici pentru a le livra orice au nevoie. Suna a nebunie? Pai asta ne spun ei noua acum...

    Aha, deci SUA i-a împins pe germani și RUȘI să atace Polonia pornind WW2. Am înțeles. Interesantă istoria asta rusească, în fiecare zi afli lucruri noi.

    VolodimirZelenski   •   29.06.2024, 13:11

    Adevarat_Neadevarat   •  29.06.2024, 10:16

    SUA are granita directa cu Rusia, ii poate ataca oricand doreste. Dar nu o face, pentru ca are prostii de serviciu care executa ordine sinucigase. In primele 2 razboaie mondiale SUA a stat acasa cuminte si a produs arme, a inflorit economic si in afara de incidentul Pearl Harbor nu au fost atacati pe teritoriul tarii lor. Ce ti-ai putea dori mai mult in cazul unui razboi? Propun Romaniei sa incurajeze SUA sa atace Rusia direct din Alaska, iar noi ii vom ajuta construind fabrici pentru a le livra orice au nevoie. Suna a nebunie? Pai asta ne spun ei noua acum...

    Eu propun sa incepi sa mai si judeci cu capul tau, nu al propagandistilor. Daca Ruzzia nu incepea, toata lumea statea cuminte.

    nobody   •   29.06.2024, 12:25

    Adevarat_Neadevarat   •  29.06.2024, 10:16

    SUA are granita directa cu Rusia, ii poate ataca oricand doreste. Dar nu o face, pentru ca are prostii de serviciu care executa ordine sinucigase. In primele 2 razboaie mondiale SUA a stat acasa cuminte si a produs arme, a inflorit economic si in afara de incidentul Pearl Harbor nu au fost atacati pe teritoriul tarii lor. Ce ti-ai putea dori mai mult in cazul unui razboi? Propun Romaniei sa incurajeze SUA sa atace Rusia direct din Alaska, iar noi ii vom ajuta construind fabrici pentru a le livra orice au nevoie. Suna a nebunie? Pai asta ne spun ei noua acum...

    Corect, singura chestie care face diferenta e mentalitatea de v̶a̶s̶a̶l̶, pardon, sluga. Aia de peste ocean n-o au...

      VolodimirZelenski   •   29.06.2024, 13:11

      nobody   •  29.06.2024, 12:25

      Corect, singura chestie care face diferenta e mentalitatea de v̶a̶s̶a̶l̶, pardon, sluga. Aia de peste ocean n-o au...

      I-auzi, mai cineva! Si daca n-ai mentalitate de sluga faci precum rusii, nu?

Niko2305   •   29.06.2024, 02:04

Ideea nici macar nu-i a lui.El e marioneta partenerului strategic.

    VolodimirZelenski   •   29.06.2024, 13:13

    Niko2305   •  29.06.2024, 02:04

    Ideea nici macar nu-i a lui.El e marioneta partenerului strategic.

    Hai sa presupunem ca ai dreptate. Ce facea?

Zorro2024   •   28.06.2024, 23:17

La cat de tâmpiți sunt politicienii , ar fi în stare. Dar uitați-vă la micuțul macrou, acum nu mai zice nici ***, deși se dădea mare războinic și dădea avioane Ucrainei. Dacă se dorește extinderea războiului, să îl satisfacă pe eroul Zelenski până la final. Dacă ar dori pace, s-ar aseza la negocieri. Au făcut destui bani toti negustorii de arme. Dar lăcomia e mare.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   29.06.2024, 07:12

    Zorro2024   •  28.06.2024, 23:17

    La cat de tâmpiți sunt politicienii , ar fi în stare. Dar uitați-vă la micuțul macrou, acum nu mai zice nici ***, deși se dădea mare războinic și dădea avioane Ucrainei. Dacă se dorește extinderea războiului, să îl satisfacă pe eroul Zelenski până la final. Dacă ar dori pace, s-ar aseza la negocieri. Au făcut destui bani toti negustorii de arme. Dar lăcomia e mare.

    Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

    Înseamnă că Putin e negustor de arme? Că doar el a invadat Ucraina. Apropo, printre condițiile diktatului rusesc e și scoaterea României din NATO, ce zici, o facem și pe aia?

      nobody   •   29.06.2024, 12:26

      Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •  29.06.2024, 07:12

      Înseamnă că Putin e negustor de arme? Că doar el a invadat Ucraina. Apropo, printre condițiile diktatului rusesc e și scoaterea României din NATO, ce zici, o facem și pe aia?

      Delirezi nene, rau de tot chiar!

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   29.06.2024, 21:06

        nobody   •  29.06.2024, 12:26

        Delirezi nene, rau de tot chiar!

        Dar cine a invadat Ucraina? Biden? A, da, stai că am uitat: Putin a fost OBLIGAT de americani să invadeze Ucraina, să omoare și să violeze ucraineni (care de fapt sunt ruși spălați pe creier). Dacă asta e iubirea rusească pentru "frații" lor, oare ce ne-ar aștepta pe noi? Stai că știu: de ce am avut parte după 1944.

        VolodimirZelenski   •   29.06.2024, 13:10

        nobody   •  29.06.2024, 12:26

        Delirezi nene, rau de tot chiar!

        Tu ***, prietene. Tu *** de la inceput.

        Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

CRH_RO   •   28.06.2024, 22:36

Il admir foarte mult pe Orban cand ii da peste bot lui Zelensky. Politicienii nostrii, catelusi, lingai.

    VolodimirZelenski   •   29.06.2024, 13:14

    CRH_RO   •  28.06.2024, 22:36

    Il admir foarte mult pe Orban cand ii da peste bot lui Zelensky. Politicienii nostrii, catelusi, lingai.

    Il admiri si pentru ca l-a tradat pe Vladimir Vladimirovici, nu?

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   29.06.2024, 07:36

    CRH_RO   •  28.06.2024, 22:36

    Il admir foarte mult pe Orban cand ii da peste bot lui Zelensky. Politicienii nostrii, catelusi, lingai.

    Normal că-l admiri, ca orice suveranist adevărat. La fel îl admiri și pe la discursurile lui de la Tușnad? De exemplu, la cel din septembrie 2022, când vorbea despre "pericol, incertitudine și război, după cum ilustrează scenele de aici"? Scenele de aici fiind un ROMÂN care, în ROMÂNIA, adusese un banner cu "Ceva este etern: Transilvania, pământ românesc". Și atunci îl admirai, nu? Al naibii cum toată suveranitatea asta a voastră pute întotdeauna a capitulare imediată a Româniai în fața Rusiei și a aliaților săi.

BONY   •   28.06.2024, 21:50

Aici nu-i vorba de nicio zona de excludere aeriana sau de alt fel, e vorba de ideea fixa a lui Zelenski de a atrage NATO in acest razboi, in ultimul timp fiind tot mai insistent in a cere cu mult mai multe decat poate oferi Occidentul.

    VolodimirZelenski   •   29.06.2024, 13:15

    BONY   •  28.06.2024, 21:50

    Aici nu-i vorba de nicio zona de excludere aeriana sau de alt fel, e vorba de ideea fixa a lui Zelenski de a atrage NATO in acest razboi, in ultimul timp fiind tot mai insistent in a cere cu mult mai multe decat poate oferi Occidentul.

    Dar de ideea fixa a lui Vladimir Vladimirovici de a atrage Iranul, Coreea de Nord si China in razboi nu zici?

Mirciulica   •   28.06.2024, 19:48

In ultima perioada se fac, intr-un mod total inconștient si din ce in ce mai des, presiuni pentru extinderea razboiului Ucrainei cu Rusia și transformarea lui într-un război mondial. Și ucrainienii sunt primii interesați în acest sens, dar nu singurii, atât timp cât frontul ( și vedem în estul Ucrainei ce i seamănă front ) nu este la ei in casa. Acest razboi, care nu ar fi izbucnit dacă SUA nu ar fi stimulat apetitul războinic la Kiev, este cel mai mare rău posibil pentru Europa chiar și numai ca susținătoare a cheltuielilor militare și nu numai. Poate cineva cu sânge în instalație, va fi capabil sa stopeze tot delirul asta belicos.

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   29.06.2024, 07:38

    Mirciulica   •  28.06.2024, 19:48

    In ultima perioada se fac, intr-un mod total inconștient si din ce in ce mai des, presiuni pentru extinderea razboiului Ucrainei cu Rusia și transformarea lui într-un război mondial. Și ucrainienii sunt primii interesați în acest sens, dar nu singurii, atât timp cât frontul ( și vedem în estul Ucrainei ce i seamănă front ) nu este la ei in casa. Acest razboi, care nu ar fi izbucnit dacă SUA nu ar fi stimulat apetitul războinic la Kiev, este cel mai mare rău posibil pentru Europa chiar și numai ca susținătoare a cheltuielilor militare și nu numai. Poate cineva cu sânge în instalație, va fi capabil sa stopeze tot delirul asta belicos.

    Nu, presiunile sunt pentru oprirea Rusiei. Prin orice mijloc. Sau ai prefera ca, de dragul păcii, să cedăm absolut orice? Nu, mersi. Între război și capitulare în fața Rusiei nici măcar nu există alegere. Avem câteva secole de dovezi care ne-au arătat asta.

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   29.06.2024, 07:14

    Mirciulica   •  28.06.2024, 19:48

    In ultima perioada se fac, intr-un mod total inconștient si din ce in ce mai des, presiuni pentru extinderea razboiului Ucrainei cu Rusia și transformarea lui într-un război mondial. Și ucrainienii sunt primii interesați în acest sens, dar nu singurii, atât timp cât frontul ( și vedem în estul Ucrainei ce i seamănă front ) nu este la ei in casa. Acest razboi, care nu ar fi izbucnit dacă SUA nu ar fi stimulat apetitul războinic la Kiev, este cel mai mare rău posibil pentru Europa chiar și numai ca susținătoare a cheltuielilor militare și nu numai. Poate cineva cu sânge în instalație, va fi capabil sa stopeze tot delirul asta belicos.

    Apetitul războinic al Kievului, pentru că orice țară pacifistă, cu capul pe umeri, ar ceda imediat teritorii pentru a păstra sfânta pace. Ce zici, dacă un anume prieten de-al lui Putin ne cere Ardealul ce facem? Îl dăm ca să păstrăm pacea? Dacă da, zic să mergi prin Apuseni, de exemplu, să le zici și lor asta. Vor fi deosebit de înțelegători.

NicolaeS   •   28.06.2024, 19:25

Lui Zelenski ii intinzi un deget si iti ia tot bratul ( sau mai mult ). Deja a inceput sa dicteze ce sa faca NATO sau unele tari membre. Are un tupeu iesit din comun.

    VolodimirZelenski   •   29.06.2024, 13:16

    NicolaeS   •  28.06.2024, 19:25

    Lui Zelenski ii intinzi un deget si iti ia tot bratul ( sau mai mult ). Deja a inceput sa dicteze ce sa faca NATO sau unele tari membre. Are un tupeu iesit din comun.

    I-auzi! Esti gelos ca NATO ne ajuta?

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   29.06.2024, 07:16

    NicolaeS   •  28.06.2024, 19:25

    Lui Zelenski ii intinzi un deget si iti ia tot bratul ( sau mai mult ). Deja a inceput sa dicteze ce sa faca NATO sau unele tari membre. Are un tupeu iesit din comun.

    Putin a început cu Georgia, a anexat două regiuni ale ei. A continuat să sprijine transnistrenii (de fapt mari patrioți moldoveni, nu?), apoi a luat Crimeea, apoi a invadat Ucraina, propaganda rusească vorbea despre "nedreptatea istorică" a independenței țărilor baltice (alte state artificiale) ori despre anexarea insulei suedeze Gotland. Dar da, Zelenski îți ia toată mâna. Spre diferență de milosul Lider Suprem Putin, care-ți ia țara cu totul.

gigiladrea   •   28.06.2024, 19:13

obraznicie si mitocanie tipic ucraineana asa cum au demonstrat ca sunt din 91 pana azi trebuia sa ne intrebe si pe noi daca suntem de acord sa ne implicam inainte de a incepe luptele in 2014 nu acum dupa 10 ani cand au dat de greu nebunie curata

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   29.06.2024, 07:11

    gigiladrea   •  28.06.2024, 19:13

    obraznicie si mitocanie tipic ucraineana asa cum au demonstrat ca sunt din 91 pana azi trebuia sa ne intrebe si pe noi daca suntem de acord sa ne implicam inainte de a incepe luptele in 2014 nu acum dupa 10 ani cand au dat de greu nebunie curata

    Dar obrăznicia și mitocănia rusească din anii 1700 până în zilele noastre nu te indignează, așa-i? De fapt, e normală, e dreptul lor de Imperiu.

      gigiladrea   •   29.06.2024, 14:38

      Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •  29.06.2024, 07:11

      Dar obrăznicia și mitocănia rusească din anii 1700 până în zilele noastre nu te indignează, așa-i? De fapt, e normală, e dreptul lor de Imperiu.

      daca e asa ucrainienii au perfecta dreptate si rusii sunt imperiul raului se naste imediat intrebarea de ce noi impreuna tot nato nu am intrat in ucraina sa o aparam din 2014 anul in care rusii au intrat prima data acolo ? de fapt in logica asta trebuia sa atacam rusia din urma cu vreo 30 de ani ptr ca e un imperiu al raului care nu merita sa existe ! ptr ca lucrurile nu sunt atat de simple si simpliste cum le vad unii deci nu ai dreptate

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   29.06.2024, 21:13

        gigiladrea   •  29.06.2024, 14:38

        daca e asa ucrainienii au perfecta dreptate si rusii sunt imperiul raului se naste imediat intrebarea de ce noi impreuna tot nato nu am intrat in ucraina sa o aparam din 2014 anul in care rusii au intrat prima data acolo ? de fapt in logica asta trebuia sa atacam rusia din urma cu vreo 30 de ani ptr ca e un imperiu al raului care nu merita sa existe ! ptr ca lucrurile nu sunt atat de simple si simpliste cum le vad unii deci nu ai dreptate

        Nu este vorba despre că ar avea ucrainenii dreptate. Nu doar ucrainenii au avut de suferit de pe urma Rusiei, ci și noi, și exact la asta m-am referit, doar tu încerci să o deviezi la ceva strict legat de Ucraina. Și da, dacă în 2014 NATO ar fi intervenit în forță și le spărgea botul Rusiei, sau măcar dacă ar fi înarmat masiv Ucraina imediat după 2014, nu s-ar mai fi ajuns la asta. Dar nu, au pus batista pe țambal, că doar opinia publică nu voia război (deși uitaseră de anii 1930 când au procedat exact la fel, cu aceleași rezultate). Nu o da la întors, nu a fost niciodată vorba despre atacarea Rusiei, aia e propaganda voastră pentru a justifica invaziile, ci de APĂRAREA față de ea. Iar acum 30 de ani, Rusia era și mai praf decât e acum, tot ce putea să facă era să amenințe (așa cum a încercat să amenințe și România pentru a semna in anii 90 un tratat de vasalitate similar cu cel pe care vor să-l impună Ucrainei).

        VolodimirZelenski   •   29.06.2024, 15:24

        gigiladrea   •  29.06.2024, 14:38

        daca e asa ucrainienii au perfecta dreptate si rusii sunt imperiul raului se naste imediat intrebarea de ce noi impreuna tot nato nu am intrat in ucraina sa o aparam din 2014 anul in care rusii au intrat prima data acolo ? de fapt in logica asta trebuia sa atacam rusia din urma cu vreo 30 de ani ptr ca e un imperiu al raului care nu merita sa existe ! ptr ca lucrurile nu sunt atat de simple si simpliste cum le vad unii deci nu ai dreptate

        Ba are perfecta dreptate preacuviosul.

Utopie   •   28.06.2024, 17:51

Doamne fereste! Sper ca Iohanis sa aiba destula minte incat sa nu ne bage in razboi!

    dinamo_forever_77   •   28.06.2024, 20:16

    Utopie   •  28.06.2024, 17:51

    Doamne fereste! Sper ca Iohanis sa aiba destula minte incat sa nu ne bage in razboi!

    Cand rachetele rusilor ti-au traversat tara....nu erai asa de speriat sa nu ne atace!!! Ciudat. Stai flex......rusia nu va ataca ROMANIA si punct!

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close