„Dorim să vă informăm că în această chestiune reprezentăm UEFA. Autorizarea corespunzătoare este asigurată cu fermitate de un avocat”, a transmis UEFA proprietarilor restaurantului într-o scrisoare publicată pe Instagram.
Ulterior, departamentul juridic al UEFA şi-a confirmat planurile de a lua măsuri împotriva Pizza Wolke, într-un răspuns pentru agenţia germană de ştiri SID.
Răspunsul proprietarului localului din Germania nu s-a lăsat așteptat: „Pizza Wolke vs. UEFA€ .Trăiască pizza CHAMPI(G)NONS LEAGUE! Mă simt onorat! Ca un copil de fotbal! O înştiinţare UEFA? Serios?”.
„Îmi arată doar mie şi găştii mele că suntem pe drumul cel bun! Eu şi gaşca mea am dat o cale şi nu ne vom opri până când nu vom fi în fiecare stomac şi copţi în fiecare cuptor la un moment dat! Un om! O pizza! Să vedem cât de departe ajunge UEFA! Cumpără cea mai tare pizza din lume, cu ciuperci!”, a continuat proprietarul localului, într-o postare pe rețelele de socializare.
În urma aceste „reclame” făcute de UEFA, producția zilnică de 2.500 de pizza a crescut brusc la 7.000, astfel încât proprietarul a fost obligat să ocupe un spațiu nou, pentru a putea face față cererii.
Liga Campionilor este cea mai importantă competiţie de cluburi din fotbalul european şi UEFA face orice pentru a-şi proteja profitabila marcă.
FOTO: EPA