Limuzina Duster Birou Mobil
Acest vehicul numit Duster Birou Mobil a făcut obiectul unui proiect de stagiu în anul 2011, derulat la Renault Technologie Roumanie (RTR). La realizarea lui au participat 23 de stagiari care, sub coordonarea unui şef de proiect şi a câtorva tutori RTR, au dezvoltat o machetă a maşinii, pe baza modelului Duster. Pornind de la această machetă, stagiarii au realizat un vehicul funcţional, dotat cu patru locuri pentru pasageri, tablete de lucru pentru laptop şi iluminat independent, prize pentru alimentarea computerelor, prize micro USB, ecrane LCD, reţea Wi- Fi cu acces la internet, sistem de videoconferinţă, tabletă multimedia, trape electrice şi frigider.
Primul Logan coupe a fost făcut în 30 de zile
Această “furie roşie” cu două uşi e opera a 23 de specialişti ai unui service auto din Capitală, care şi-au propus să realizeze dintr-un Logan obişnuit unul cabrio, în 30 de zile. Modelul K9 a intrat în service pe 1 martie şi a ieşit la 1 aprilie. Roşie ca focul, maşina are praguri până la pământ, spoilere de curse şi trapă, aşa cum îi stă bine unui coupe care se respectă.
Aşa arată acum un fost taxi galben distrus complet de un tramvai
Loganul decapotabil e deja veteran în atelierele echipei K9, aceeaşi care a realizat şi cabrioletul roşu. Iar istoria lui e cât se poate de savuroasă. Maşina, un fost taxi galben, a fost adusă la service complet distrusă, după ce a fost lovită de un tramvai. După câteva luni, unuia dintre băieţii din service i-a venit ideea s-o transforme într-o decapotabilă. Iar ceilalţi 22 de colegi au intrat în jocul lui. Lucrarea a fost “predată la cheie” în 2010, după circa un an de muncă în care vechiului Logan i s-a dat o nouă formă, i s-au montat suspensii şi jante sport, scaune de Hyundai coupe şi un sistem audio-video de fiţe.
Ţara e sub ape, ministrul mediului testează maşini
Ieri dimineaţă, în condiţii de cod roşu pe râul Jiu, Rovana Plumb, ministrul mediului şi schimbărilor climatice, şi-a făcut timp pentru a participa, la Piteşti, la o gală în cadrul căreia au fost premiate 17 femei de succes de la Renault. La finalul galei, ea a testat sedanul electric de la Renault, un Fluence care se comercializează în Franta la preţuri începând de la 26.000 de euro, între centrul Piteştiului şi fabrica Dacia de la Mioveni.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro