În imaginile filmate cu o cameră de bord care circula în spatele camionului se vede cum vehiculul de mare tonaj rulează cu o viteză ce nu pare adaptată condițiilor meteo și într-o curbă la stânga trece peste linia continuă. E momentul în care o Skoda care circula din sens opus lovește colțul stânga al cabinei camionului și e aruncată în zidul de beton de pe marginea șoselei.
Camionul oprește aproape imediat și șoferul coboară pentru a vedea ce s-a întâmplat, asta după ce primul care ajunge lângă autoturismul lovit e șoferul din mașina căruia a fost făcută filmarea.
Din imagini nu se vede clar cât de grav e rănit cel aflat la volanul Skodei, dar șoferul camionului reușește să deschidă portiera și să discute cu el, părând că e în regulă.
Postarea a strâns un milion de vizualizări în mai puțin de trei zile și a fost redistribuită de aproape 800 de ori, având, de asemenea, 2.600 de comentarii.
Aproape toate plecând de la întrebarea: cine e de vină pentru accident? „Se vede clar că traiectoria Skodei urma să calce mult linia continuă! Dar totuși și camionul o calcă în viraj! Ambele auto au vină. În cazul acesta, din păcate, camionul va fi declarat vinovat! Nu poate demonstra că Skoda avea o traiectorie eronată”, a fost primul comentariu și el a stârnit practic discuțiile aprinse și în contradictoriu.
„Până la proba contrarie, camionul a trecut cu muuuult peste linia continuă. Skoda era în pătrățica ei… conform imaginilor”, a venit primul răspuns, urmat de alte sute. Unele care au stârnit reacții amuzante.
„Ambii șoferi au fost pe contrasens”, a scris un utilizator, iar răspunsul imediat venit de la alt bărbat a fost: „Du-te la control oftalmologic!”
Majoritatea celor care au comentat sunt șoferi de camion și unul dintre ei a scris: „Să fim sinceri, dacă șoferul camionului nu trecea de axul drumului și își ținea banda, turismul tot în el intra. Nu mai vorbiți și dați vina pe camionagii”.
Un alt șofer consideră că vinovat de producerea accidentului este conducătorul auto al autocamionului: „Sunt șofer de camion și țin cu dreptatea. Vina-i aparține șoferului de camion pentru că a încălcat marcajul longitudinal continuu. Până la urmă, bine că nu sunt victime, fiarele se repară, oricine greșește în trafic, de-asta plătim asigurări”.
Un alt șofer consideră că tot camionagiul poartă responsabilitatea producerii accidentului: „Dacă roata directoare a unui cap tractor petrece axul drumului, este contravenție! Ultima roată a unui vehicul sau a unui ansamblu vehicul este discutabilă, după caz! Fabia nu va ieși vinovată cert. Conduc în Europa și am exemple din partea colegilor de genul acesta. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu am nimic până acum!”