Victima a filmat momentul incidentului din care se mai poate vedea că agentul de pază a devenit agresiv atât fizic, cât și verbal.
Kaufland România: “Ne delimităm de un astfel de comportament”
După ce imaginile au fost publicate, Kaufland a anunțat că „ne delimităm de un astfel de comportament”
“Analizăm foarte îndeaproape colaborarea cu firma de pază la care este angajată persoana din filmarea respectivă. Este regretabil și impardonabil ceea ce s-a întâmplat, cu atât mai mult cu cât noi încurajam atât personalul, clienții, cât și toți colaboratorii noștri să poarte mască de protecție, conform obligațiilor impuse de autorități”, a anunțat compania.
Firma de pază: „Agentul se afla în timpul liber”
Totodată, firma de pază SSG îi ia apărarea agentului și susține că acesta „se afla în timpul liber, la ora la care este făcută filmarea”.
Firma de pază susține că bărbatul “ieșise de la toalete, unde se spălase pe față, fapt pentru care nu poți purta masca ulterior până ce fața se usucă”.
În plus, potrivit SSG, persoana care a filmat „a filmat a așteptat cu telefonul pregătit 8 minute. Angajatul a fost provocat ulterior de către client, care a început să filmeze și să încerce să obțină senzaționalul”.
Totodată, compania susține că nu poate demara o cercetare disciplinară, deoarece agentul nu era la muncă. „Însă, avem un cod de conduită în baza căruia vom lua o decizie”.
Având în vedere faptul că agentul nu era la muncă, acesta nu se afla nici sub controlul șefului departamentului din care face parte, altfel nu putem demara o cercetare disciplinară însă compania noastră, SSG, are un cod de conduită în baza căruia vom lua o decizie conform legislației în vigoare.