Wilson, care a încercat mereu să economisească energie, nu înțelegea de ce factura sa era mai mare decât a altor persoane. „Am încercat să economisesc energia electrică și să-mi reduc costurile”, a declarat Wilson postului local de televiziune KMAX/KOVR.

După ce s-a plâns la compania locală de utilități, PG&E, aceasta a trimis un muncitor să investigheze situația. S-a descoperit că, de fapt, contorul lui Wilson era conectat la apartamentul nr. 91 din clădire, nu la apartamentul său, nr. 90, unde locuia. Înregistrările sugerau că situația avea loc cel puțin din 2009.

Wilson o să plătească în continuare, încă o perioadă, facturile vecinului

Într-o declarație, PG&E și-a cerut scuze și a afirmat că o investigație preliminară a arătat că „numărul contorului pentru apartamentul clientului a fost facturat unui alt apartament începând din 2009”.

Wilson crede, însă, că a plătit factura greșită chiar din 2006, când s-a mutat în apartament.
„Sper doar că această poveste îi va ajuta și pe alții”, a spus Wilson.

Din păcate, el va continua să plătească factura vecinului pentru o perioadă, deoarece PG&E a declarat că aceasta poate fi modificată doar la următorul ciclu de facturare.

Urmărește-ne pe Google News